Hallo Dames, Ik ben wel benieuwd hoever jullie van je schoonouders wonen. Voor degene die ver wonen, krijgen jullie veel opmerkingen i.v.m. de afstand? Fijne dag verder!!!!
van men schoonmama 2km en men ouders 165 km mijn ouders geven inderdaad veel opmerkingen over de afstand zeker nu met de toestand met mama
ongeveer 140 kilometer. Geen opmerkingen verder, tis nu eenmaal zo andwoord vriendlief: Niet ver genoeg Voor hem is het ongeveer 5 - 10 kilometer en straks in het nieuwe huis 10 min
Naar schoonouders: 16 km Naar mijn moeder: 38 km Naar mijn vader: 70 km Naar mijn bonus-schoonouders: 7 km Krijgen eigenlijk nooit opmerkingen, behalve dan misschien van mijn eigen vader dat hij het jammer vindt dat hij ons niet vaker ziet, maar dat heeft ook te maken met zijn eigen drukke agenda, dus we genieten allemaal van de tijd die we samen doorbrengen. Positieve opmerkingen dus eigenlijk
5 minuten verderop maar toch wel zo ver weg voor haar zo ver dat ze niet langs komt en wij besloten hebben in een gesprek dat zei de eertse zou zijn die naar ons toe moet komen ze moet nu nog komen 2 jaar later.......
De afstand van je eigen ouders is idd erg ver. Soms kan het niet anders in deze tijd kan je ook niet zomaar verhuizen. Erg vervelend als er ook nog iets speelt
schoonouders 20 meter en ouders 65 km prima zo, schoonouders zijn niet bemoeierig aangelegd.. mijn ouders echter wel dus is niet zo erg dat ze hier niet vlakbij wonen
Schoonouders; 254 km. Ze vindt het heel jammer dat ze de kids zo weinig ziet maar neemt zelf ook nauwlijks moeite om langs te komen. Moeder; 1 km, gelukkig! Ze staat altijd voor ons klaar en heb een hele goed band