Ik heb ze een aantal weken geleden besteld ik denk 3 weken terug ofzo .... Ik weet niet of dat vroeg of laat is maar ik wilde het gewoon doen en we hadden een leuke gevonden dus tja waarom ook niet ....
Wij hebben ze met 29 weken besteld. Is in ieder geval ruim op tijd, maar iets later kan ook nog wel. Groetjes, Mirjam
ik heb er zelf eentje ontworpen op poobies.com. Echt onwijs leuk om te doen. Ik heb dit gedaan met ongeveer 30 weken.
Wij zijn er sinds vandaag uit en ik zal ze deze maand bestellen denk ik. Dat komt ook omdat ik het de volgende maanden erg druk krijg.
Wij hebben ze 2 weken geleden besteld, ik wilde dit om de een of andere reden op tijd geregeld hebben zodat ik ook alvast de enveloppen kon schrijven.
1,5 week nadat Sam geboren is hebben wij het pas geregeld. Daarvoor waren we nog amper aan het kijken.
Wij gaan de kaartjes ook een dezer dagen bestellen. We zijn nog bezig met de adreslijst en hoeveel kaartjes het moeten worden. Wel een fijn idee om het lekker vroeg te doen, weer iets waar je niet meer druk over hoeft te maken
ik ga vrijdag naar de drukker. we weten al welk kaartje we willen nu nog even een proefdruk met onze tekst.
Bedankt voor de reacties. Heb ik een beetje een indicatie van wanneer het "normaal" is ze te regelen.
Wij moeten nog bekijken en bestellen ik denk dat we dat deze week gaan doen! Mischien een beetje laat maar je hebt ze binnen een paar dagen binnen.