X-adventure

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jumde, 5 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Ik ben mij een beetje aan het oriënteren op kinderwagens en zit te kijken naar de X-adventure. Heeft iemand hier goede of slechte ervaringen mee?

2. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Wij hebben de triple swivel. Ben er erg tevreden over! Het enige nadeel vind ik tot nu toe, dat ie als je hem ombouwt tot buggy, niet meer zo makkelijk en klein kan worden ingeklapt. Hij past nog maar net in mijn man's auto (VW Bora) en in mijn mini-autootje (Hyundai Atos) past ie alleen nog als ik de bank neerklap. Daarom heb ik nu een paraplu-buggy achter in mijn autootje liggen en gebruik ik de x-adventure voornamelijk thuis.
    Toen de bak er nog op zat of met de maixcosi erop, kon het onderstel wel klein genoeg worden ingeklapt om achter in mijn auto te kunnen. Ik heb me helaas een beetje vergist in de grote van de x-adventure als ingeklapte buggy.
    Wij zijn toen Sibel 9 weken was op vakantie geweest naar Turkije. Ik heb toen zelfs de wandelwagen bak meegenomen (ingeklapt in de koffer). Dat was wel weer een voordeel, dat die bak zo plat in te klappen is.

3. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Ja wij hebben ook nog een hond die in de auto mee moet, en dat alles zonder de bank weg teklappen. De quinny buzz schijnt ingeklapt klein te zijn, alleen die kleine wilen aan de voorkant vind ik niks. We wonen bij bos en strand, dus wordt dan niks denk ik. Er is geen een wagen waarvan ik 100% tevreden ben, volgens mij...

4. joepie01

joepie01 Bekend lid

7 jan 2007
    763
    0
    0
    verzorgende
    vlakbij emmen
    wij hebben ook een xadventure maar kan je nog geen ervaringen over vertellen. ben dus ook wel benieuwd naar de meningen van anderen

groetjes joepie

5. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    jepp ik heb er ook een :D
    maar ook hier is hij nog niet in gebruik.

6. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    wij wilden ook graag de x-adventure maar
    bij ons werd de hij afgeraden door de verkoopster
    zij vertelde dat hij op dit moment veel terug werd gebracht ivm met de kapotte kunstof delen die aan de kinderwagen zitten.
    dus hebben wij goed naar de kwaliteit van de kinderwagens gekeken.
    dus bij deze een tip om evt. mee te nemen

wij hebben tenslotte toch maar voor de mutsy gekozen.
    heel veel succes!

groetjes susanne

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ook bij ons werd deze wagen afgeraden, inderdaad omdat er vaak wat aan mankeerde. Ook de stabiliteit zou niet je van het zijn, maar dat heb ik niet uitgeprobeerd. Wij zijn uiteindelijk bij de Mutsaerts Transaction uitgekomen.

Succes met het kiezen!

8. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    wij hebben hem al bijna 2 jaar, de sprinter, en nog nooit problemen mee gehad. De 2e komt er nu aan en gaat er ook in.

Alles is nog netjes, je heb ene ruime mand voor boodschappen en de bak is wat groter dan bij de andere wagens. Nu is dit model dan wel van 2 jaar geleden.

Wij hadden eerst een polootje en daar kon de buggy opgeklapt precies achterin de kofferbak

9. Saskiarica

6 dec 2006
    44
    0
    0
    Wij hebben ook en x-adventure nu anderhalf jaar en de wagen bevalt heel erg goed. We hebben wel een "extra"buggy gekocht omdat deze minder ruimte in neemt deze blijft eigenlijk altijd in de auto liggen en de x-advanture staat thuis in de gang. Binnenkort zal de wagen weer omgebouwd worden omdat de tweede er dan weer in kan. De bak is heel ruim en ook de mand onder de wagen vind ik erg makkelijk omdat deze zo ruim is.
    Veel succes met het uitzoeken.

Sas

10. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    he ik heb ook een atos,dus dat gaat niet als je m heb omgebouwd tot buggy,in de winkel lieten ze het zien met de bak eraf.wat een tegenvaller zeg.....

11. Ik heb een X Adventure Quick Silver, en ben hier super tevreden over!, lekker grote boodschappenmand, grote wandelwagenbak... de Zwenkwiel is een enorm goede uitkomst, als ik die niet had gehad, had ik vele winkels niet ingekund omdat je dan niet goed kan draaien en bochten maken door de paden, ook vind ik hem erg stevig.
    Ook wij kunnen lekker door het bos en over zand enz, en dat is verder geen probleem, ook stuurt hij erg licht, je kan hem zo met 1 hand besturen, geen probleem.....

12. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Dat vond ikzelf ook! Als de buggy erop zit, moet je ook steeds stukken van de bekleding loshalen om hem goed in te kunnen klappen. Dus in mijn ogen is ie als buggy niet meer voor 'inklappen' bedoeld! Wat mij betreft hadden ze er dat wel bij mogen zeggen!
    Aan de andere kant, ik heb nu standaard een buggy (van chico) in de auto liggen, dus ik hoef niet meer te gaan sjouwen in en uit de auto met het onderstel. Dat is wel prettig. Daarnaast kan de Chicobuggy straks ook aan de fiets, en dat was met de x-adventure nooit gelukt :) :)

13. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    kiz: nou ik bekijk het wel,anders koop ik ook een buggy erbij,dat is wel makkelijk ook voor op de fiets.maar dan zien we tegen die tijd wel weer.bedankt voor de info....

14. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wij hebben hem ook. Zie album, maar hij is nog niet in gebruik. Wij hebben m gekozen omdat ie lekker loopt, wendbaar is, grote bak, groot boodschappennet. Wij wonen bijna in het centrum en zullen veel lopend doen, daarom hoeft ie niet zo heel klein opgevouwen te worden. Maar qua grootte (opgevouwen) is het een middelmaat volgens mij

15. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Wat een wisselende reacties he. Mijn vriendin heeft hem ook en is er erg tevreden over. Een vriendin van haar heeft een Quinny en die zou die nooit meer kopen en dan ook een x-adventure kopen.

16. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    wij hebben een bejaarde x adventure (gekocht bij geboortje Yoran, 4 jaar geleden). Superwagen. Wij begonnen met een ford fiesta, en daar paste ie in, zonder delen in te klappen! (alleen kon je dan niet echt door je achterruit kijken ;))
    Ik heb er ook mijn 2 oppaskindjes in vervoerd, daardoor komen er nu wat slijtageplekjes in. En helaas is het zitgedeelte voor mijn bejaarde wagen niet meer te krijgen. En ze kunnen me op de een of andere manier niet vertellen of de zittingen van de nieuwe wagens er in passen...

Als ik het over mocht doen, zou ik weer dezelfde wagen kopen (alleen dan een vrolijk kleurtje, we hebben nu antereciet).

17. roos1983

roos1983 Lid

4 dec 2006
    70
    0
    0
    We zijn aan het twijfelen om een x-adventure researcher te kopen.
    Is hij echt zo slecht :rolleyes: ?

18. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    Ik ga misschien de Xventure Cruiser kopen, iemand ervaring met deze wagen? :(:

19. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik heb m ook, GEWELDIGE wagen, rijdt heerlijk. Ik loop iedere dag met mijn hond in het bos, en in de X kan Joey elke dag mee. Minder handig is dat hij niet zo klein op te vouwen is, en dat hij als hij opgevouwen is loodzwaar is alsnog. Hij past niet in onze auto zonder de auto te verbouwen (Golf) dus ik heb Joey altijd in een maxi cosi met maxi taxi mee naar bijvoorbeeld de stad moeten nemen, of de hele auto moeten verbouwen...

Maar als ik lopend ergens heenga, dan zweer ik bij deze wagen. Als je dus een grotere auto hebt en het niet erg vind dat hij best zwaar is... dan is het een hele fijne wagen!

20. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik gebruik de adventure ook en vind het ook een heerlijke wagen! Het enige nadeel is idd als je de buggy er op hebt dat ie moelijk in te klappen is.

Deel Deze Pagina