Ik zoek jongenskleertje

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door JaDeBo, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    ja kan me voorstellen dat als je alleenstaande mama bent van 2 kids dat je niet vaak op internet bent/kan zijn..Heb ik alle begrip voor, maaaar t is nu al wel bijna een maand geleden dat ze erom vroeg en tot nu toe niets vernomen...Ook wel jammer!

Ik heb ook wel tasen vol hele stoere en mooie kleding en velen nog nieuw zelfs, maar als ze niet op tijd reactie geeft zal maat 56 ook al snel te klein zijn :D

We wachten t nog maar even af, weten natuurlijk nooit hoe of wat in gezinssituatie

2. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

hey meissie,

ik heb tussen de gekregen kleertjes wat dingetjes voor een jongetje gekregen. weet niet of het wat voor je is maar staat hier in de weg. is niet super veel maar ik smsje je wel van de week, stuur ik het op ;)

3. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Dat kan je wel zeggen, maar de topicstarter post wel in andere topics, kleine moeite toch om dan de mensen een reactie te geven, zeker als je ergens om vraagt en mensen bieden het aan.

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

@ MSL Thnx!! Erg lief van je! Heb voor jou meisje miss ook nog wel een en ander!

@ Bloempje thnx voor de uitleg!

@ sorry voor de late reactie. Heb het best druk met 2 kleintjes als alleenstaande moeder, en een hoop gezeur erom heen.
    Dit topic dus even gelaten voor wat het was.
    Iig bedankt voor alle reacties!!

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Dus je hebt niks meer nodig bedoel je?

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja dat wel... vanaf mt 62

7. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2