Mijn vriend en ik waren gewoon namen aan het verzinnen voor als er een 2e zal komen (over 2/3 jaar pas) alleen nu was ik nieuwsgierig wat jullie van deze namen vinden? Jongen - Isan/ishan --> spreekt uit als Iesan. Meisje - Esmay of Zara/Zahra
Jongensnaam vind ik leuk en origineel. Maar als je het met een h schrijft, wordt het dan niet Iesjan? Esmay vind ik een beetje raar eruit zien. Gaan ze dan ook niet Es-mai zeggen i.p.v. Esmee? Zara (zonder h!) vind ik ook weer leuk. Lijkt op de meisjesnaam die wij in gedachten hebben.
Dat komt wel goed Ikzelf ben getint, mijn vriend ook wel wat en onze kleintje is ook getint en word ook met de jaren donkerder. Ik geef toe dat ik deze namen ook eerder iets vind voor kinderen met een kleurtje maar dat is ook mijn mening De namen zijn gewoon leuk en of je kindje nu kleur heeft of niet wat dan nog he
In dat geval zou ik gaan voor Isan (zonder H dus) en Esmay vind ik niet zo heel mooi. Maar da's mijn mening, hè Man ik kom hier echt veel namen tegen die ik 3x niks vind. Maar andersom... Ik heb ook al eens onze namen aan mensen verteld en die keken toen ook raar Gaat erom wat je er zélf van vind, toch?
Ja dat vind ik ook. was bij Joshuah ook zo naam vinden ze heel mooi (hier op forum) maar dan zonder H nou wij toch met gekozen vanwege aantal redenen. Het is gewoon leuk om te weten of mensen het leuk vinden of niet meer niet en wennen aan een naam doen ze toch wel snel.
Precies! En ook al heb je een redelijk simpele naam, er zijn altijd mensen die het verkeerd schrijven of uitspreken.
Ja idd, mijn naam is toch een gewone naam vind ik en toch zijn er heel veel mensen die de naam verkeerd schrijven haha.
Ja ik wel aangezien Veronique officieel is geschreven en veroniek is later erbij gekomen maar kan het ook wel weer begrijpen want zoals je het uitspreekt kom je idd op de laatste naam uit.