Hoi hoi Aangezien wij zeker weten dat we een jongen krijgen hoeven we dus over de meisjesnamen niet meer na te denken. Nou hebben we twee namen die we allebei erg mooi vinden, maar we kunnen eigenlijk niet kiezen. Ik ben wel benieuwd wat jullie meningen zijn: Tristan of Milan?
Het is misschien makkelijker als je er een poll van maakt. Dan heb je een duidelijk beeld over de voorkeur! (al denk ik dat het ongeveer gelijk zal zijn... ) Ik kies voor Milan.
Milan! (zie banner ) Hier in de buurt hoor je dat trouwens ook helemaal niet vaak. Tristan vind ik ook heel mooi, stond ook op mijn lijstje. Maar zo heeft een vriendin van mijn vriend d'r zoontje genoemd, dus dat vonden we dan weer niet leuk.
Tristan is Roan's tweede naam Milan en Tristan zijn beide leuke namen, maar Milan is wel een erg populaire naam. Ik vond zelf de verhalen rondom Tristan mooi (ridder van de ronde tafel,Tristan en Isolde) Dus ik stem voor Tristan
idd,! Ik hoor het ook erg veel... TWEE achterneefjes van mij heten zelfs Milan.... en zo'n grote familie heb ik niet....