Hallo, Mijn dochter van 4 heeft deze week haar eerste kinderfeestje bij een jongetje uit haar klas. Weet iemand me te vertellen welk bedrag gebruikelijk is bij een kadootje? Alvast bedankt voor de reaktie's!
Wij doen ook altijd rond 8euro ongeveer, en beste vriendjes waar hij heeeeel veel mee speelt wel iets meer.
tussen de 5 en 10 euro. alicia had dit weekend 2 feestjes. 1e feestje was ze 7,50 euro kwijt (barbiepop met kleertjes etc van action !5,-, kralendoosje 1,- en tekensjablonen daarnaast nog een leuke kaart met muziek 1,-) zaterdag had ze een feestje en ging met die ouders en heel wat kindjes naar hemelrijk en mochten daar ook eten. omdat dit een dure investering is kreeg hij ook voor 10,- een kadotje
Werk in een speelgoedwinkel en meestal verkoop ik cadeaubonnen van 7.50. Dus zou tussen de 5 en 10 euro aanhouden idd. Tenzij het een vriend(innet)je is waar ze heel veel mee speelt.
Ik vind 5-10 euro ook wel mooi. Zelf zou ik ook niet echt veel meer gaan geven als het een bijzonder feestje is (kind kan er niks aan doen als ouders niet rijk genoeg zijn voor een duur feestje). Wel als het een heel goed vriendje is. Dan weet je vaak ook wel beter gericht iets te kopen.
wij hebben hierover gewoon afspraken onderling gemaakt met de mama`s. we doen steeds 5 euro het handige is ook dat de meeste kids gewoon geld willen omdat ze nu al sparen voor iets groters. en het is natuurlijk vaak ook rommel vooor die prijs dat je vaak zo weer achterin de kast gooit. dus pak ik altijd de 5 euro mooi in met een kleingiheidje.
Ik bedoel met een gewoon partijtje niet zozeer de 'kwaliteit of prijs van het partijtje' maar meer of het een kinderpartijtje is of een feestje met de ouders enzo. De kinderen van goeie vrienden krijgen duurdere kado's.
Hier binnenkort ook het eerste kinderfeestje. Maar ik ga denk eerst even kijken wat er voor leuks is bij Bart Smit en bij de hema (die hebben vaak erg veel leuke knutseldingen!) en dan zie ik wel welk bdrag het wordt denk niet dat ik boven de 10 ga komen trouwens want ik zit te denken aan een setje om zelf armbandjes/kettinkjes te maken
5,- tot 7,50 vind ik een mooi bedrag voor vriendjes/vriendinnetjes van school. Familie/vrienden kan anders zijn.
Dat ligt er erg aan. M heeft feestje gehad van vriendje A - speelgoedmotor van 3 of 4 euro (was ie superblij mee) vriendinnetje B - boekje Jij bent de liefste (7,95 oid) Ik zou niet meer dan 10 euro uitgeven, maar ook niet mn best doen om minimaal 5 euro uit te geven. Kinderen van vrienden krijgen vaak een wat groter kado. Zelf vraag ik voor de kinderen boekjes, knutselspullen, puzzels oid. In ieder geval geen plastic meuk of knuffels.