Ik zoek leuk speelgoed v meisje v 3,5 jaar, wie heeft tips?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lara78, 18 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    Het is weer tijd om wat nieuw speelgoed aan te schaffen voor mijn dochter. Op dit moment speelt ze graag met klei, haar Dora pop en mijn spullen ;)... En samen knutselen we graag en prinsessenmemory is ook leuk nu.
    Maar, voor de afwisseling mag er weleens wat nieuws in huis komen dus...

Wie weet wat leuk speelgoed is voor meisjes van 3,5 jaar oud?? Ook om samen met mij mee te spelen..

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

knappe koppen spel?

en wat hier erg leuk is.. is playmobil, de ikea houten treinbaan
    en bovenal: poppen.

vind het wel leuk dat ze zo gek is met het oude playmobil van manlief.. weten we meteen wat we moeten vragen voor haar verjaardag :)

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

en mocht het nog mooi weer worden deze zomer.. zand/watertafel of een fiets/step...

maarja.. dat zijn dan weer relatief dure dingen voor "zo maar"

4. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    klei
    kralen om een ketting te maken (van die grote)
    memory

5. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Ik heb voor het dochtertje van mijn vriendin (3 jaar) een Hello Kitty puzzeltje gekocht. Het is een puzzel waar je mee leert tellen. Leuk om samen te doen :)

6. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Barbies, playmobile, poppen en de keukenspulletjes dat zijn hier de favorieten.
    Ook spelletjes, domino, memory, kleurentorentjes en van die simpele spellenboekjes met doolhofjes enzo.

7. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Hier zijn winkelspulletjes (kassa, geld, boodschappenmandje), keukentje, zandbak en de jip en Janneke kralen van de Hema populair.

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Aangezien ze dol is op jouw spullen: heeft ze al een make-up setje? Ik heb de afgelopen 'kermis-periode' wat van dat grut bij elkaar gesprokkeld (nep oogschaduw/nagellak/lippenstift, spiegeltje, borstel, fohn, glittertiara, grote nepring etc). Alles in een toilettas gestopt en daar mag ze dan mee spelen als ik me opmaak. Anders stond ze altijd aan mijn been te hangen dat ze ook wilde ;)

Verder: stempeldoos (letters van de AH), puzzels. Bij de Hema hebben ze hele leuke knutselspullen en pakketten. Zoals armbandjes maken etc.

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb toen via mp een step en fietsje gekocht voor 25 euro hoor. Is net wat je idd uit wilt geven.

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Keukentje, servies..
    Huishoudelijke apparatuur doet het hier erg goed:
    Stofzuiger, veger&blik etc.

Ze krijgt van ons op haar verjaard zo'n wasmachine voor bij haar keukentje...

Mischien dat ze dan eens van onze wasmachine afblijft, hahaha!

Deel Deze Pagina