hoi allemaal sinds mijn zwangerschap van jaimy ben ik mijn hele vriendenkring kwijt geraakt . en nou wil ik proberen om via deze weg weer leuke contacten te zoeken nou ik zal mij ff voostellen ik ben helen de jong ik ben 24 jaar en ik heb een zoontje van 4 jaar mijn hobby,s zijn dolfijnen , shoppen , lekker stappen ,zwemmen ,en fitnes en mijn kind en mijn man natuurlijk nou dat was het een beetje asl je op dit berichtje wilt reageren voeg mij dan toe aan de msn lijst om lekker verder te chatten helenveerman310@hotmail.com
dat moet gaan lukken Helen ,zitten genoeg meiskes hier van jou leeftijd heel veel plezier en hopelijk staat je msn lijst gauw vol veel plezier
Hoi, Zo zie je maar weer wie je vrienden zijn. Zelf ben ik 4 jaar geleden van het noorden naar het zuidenverhuisd en mijn vrienden en vriendinnen gaan daar ondertussen ook hun eigen weg. Maar goed heb af en toe nog een beetje contact. Maar ik merk dat het steeds minder wordt omdat wij toch niet zo heel vaak daar heen kunnen. Maar goed ik weet precies hoe jij je voelt. groetjes Martine
Ik heb je toegevoegd op msn, maar ik hoor weinig van je. Heb je al een keer aangesproken, maar helaas geen antwoord...
hoi ja ik ben er niet veel op de msn ik sta soms op afwezig want ik ben op dit moment druk bezig met het verhuizen van mijn ouders sorry voor het ongemak groetjes helen en jaimy