Ik zoek leuke jeans voor dreumesmeisje..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lara78, 21 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    Wie weet waar ik leuke jeans voor een dreumesmeisje kan kopen? De meeste spijkerbroekjes zijn zo wijd aan de bovenkant en mijn meisje heeft een smal lijfje dus die zitten vaak niet zo mooi. Ik ben echt op zoek naar een beetje een strak en stoer spijkerbroekje, het liefst voor een leuke prijs ;).

Wie weet leuke te vinden (het liefste die online te koop zijn)? Alvast bedankt!

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    dat heb ik ook altijd met broeken.
    als ik broeken koop kijk ik altijd of er knoopsgat elastiek in zit zodat je ze strakker kan maken.
    Esmee is ook erg smal, broeken zakken zo van dr kont af.

de broeken die het beste zitten bij haar haal ik bij de h en m of v en d

3. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Broeken van Vingino vallen vind ik wel smal. Zijn wel wat duurdere broeken, maar je kan eens kijken op marktplaats als je het geen probleem vind om tweedehands te kopen.

4. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Sommige mexx spijkerbroekjes vallen mooi smal. Vaak wel aan de prijs...

5. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Mexx idd, die valt smal. Vingino valt niet echt smal vind ik.

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Hema heeft ook spijkerbroekjes die verstelbaar zijn in de taille d.m.v knoopsgat elastiek. Hier heb ik hetzelfde probleem. Ook zo'n smalle dochter en wel lang. Past ook geen een broek op. Of een riempje erom wil ook nog wel eens helpen, maar alleen als de broek niet véél te wijd is anders zit alles zo dubbel.

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

De wat duurdere merken, zoals vingino hebben een slank model broeken. Deze koop je op marktplaats nieuw voor 15,00

Verder vind ik de broekjes van Name-it erg fijn, meestal een elastiek in de taille zodat je het kunt verstellen.

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hier Vingino, Name-it en Retour broekjes... erg blij mee!

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Hier een smal en lang meisje. Ik koop alleen nog Vingino en Retour, die vallen namelijk smal. Hangt natuurlijk wel een beetje van het model af, maar na een aantal keer een model te hebben gehad, weet je wel een beetje welke je moet hebben..

Overigens koop ik ze in de kleine maatjes 2e hands. Met dit soort broekjes wordt over het algemeen erg zuinig omgesprongen. Vanaf maat 104 wordt het vaak wat langer gedragen en zijn de knieën vaak dun of door. Daarom vanaf die maat alleen nog nieuwe. Ik speur dan het web af, je komt altijd wel een site tegen met goedkope vingino's of retours...

(oa www.merkbroekies.nl )

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heb gisteren toevallig een leuke spijkerbroek gekocht van Bakkaboe, onder andere bij Jola Mode te krijgen.
    Vanaf het midden van de taille naar voor zet maar zitten er linten (jeans) aan de broek om 'm aan te trekken.
    En je kunt 'm nog eens korter maken ook. :)

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier een smal jochie.. Maar we hebben nu op de markt een goede kraam gevonden. Daar hingen ook mooie meisjes jeans. En allemaal smal in de heupen..

12. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    Super! Bedankt voor de tips!!

13. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Ik heb nog een mooie Vingino in de aanbieding. Als ik het goed heb is het maat 80/86, maar dat zou ik na moeten kijken. Ziet er nog super uit en heeft een mooie rozenaplicatie op de kontzak.

Als je interesse hebt, pb me dan maar:)

Deel Deze Pagina