ik zoek mama,s om mee in contact te komen

Discussie in 'De lounge' gestart door jaimy090202, 29 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaimy090202

    29 nov 2005
    55
    0
    0
    huismoeder
    lelystad
    hoi allemaal

    ik zoek moeders die met mij graag in contact willen komen .
    ik ben helen ik ben bijna 24 jaar ik heb een zoontje van 4 jaar jong
    wij houden ontzettend van stappen , zwemmen , naar een pretpark gaan of naar een leuke speeltuin of ballorig
    wij zijn op dit moment bezig met een tweede kindje en ik zou het leuk vinden om ervaringen uit te wisselen over het zwanger worden van een 2 de kindje :D
    ik zoek contacten omdat al mijn vrienden en vriendinnen mij in de steek hebben gelaten toen ik zwanger was en ik wil graag weer een leuke vriendenkring ik ben trouwens woonachtig in lelystad
    als je intresse hebt mail mij dan naar
    helenveerman310@hotmail.com
     
  2. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Wat jammer dat je vriendinnen je hebben laten vallen.
    Wij zelf hebben mijn vriendinnen kunnen houden, ze hebben nu zelf ondertussen ook een kleintje van ongeveer een 1 jaar oud.
    Op het moment hebben we problemen met de vriendengroep van mijn man, ze begrijpen niet dat we niet mee uitgaan en op bezoek komen 's avonds.
    Mijn man is eigenlijk altijd werken en ik ben 's avonds thuis bij de kids.
    En het stomme van dit alles is dat ik dus de schuld krijg dat mijn man weinig meer naar zijn vrienden gaat, terwijl hij van mij mag gaan als hij wil. Maar als hij een keer thuis is wil hij bij ons blijven en niet bij zijn vrienden. Ik kreeg dus afgelopen vrijdag op de bruiloft van vrienden van ons te horen dat wij ons niet achter ons gezin mochten verschuilen en dat we meer met hun moesten doen. En dat we ook nooit bij hun op bezoek gaan 's avonds. Ik heb gereageerd met van ja jullie komen ook nooit bij ons terwijl mijn man verschillende keren bij jullie is geweest.
    Nou vraag ik mij eigenlijk af of dit normaal is bij een vriendengroep.
    Wij hebben dus al 5 jaar kinderen en er is sinds kort een ander koppel wat dan een baby heeft. Maar zij hebben altijd een oppas (ouders) die kunnen komen.
    Onze ouders hebben zelf een actief leven en geen tijd hiervoor, en vooral niet als het om bijna wekelijks gaat zoals zij bedoelen.

    Of zijn wij nu gek dat we gewoon veel minder uitgaan en dergelijke en kiezen voor de tijd die we samen kunnen doorbrengen dit ook daadwerkelijk samen te doen?
     
  3. jaimy090202

    29 nov 2005
    55
    0
    0
    huismoeder
    lelystad
    hoi

    ja presies en zo ging het nou ook bij mij .
    van het kwam altijd en ewig van 1 kant endan wordt het gewoon niet leuk meer
    kijk en je kiest ervoor om kinderen te nemen en je neemt geen kidneren voor je vrienden .
    en ik heb mijzelf nou voor genomen van de gene die nou bij mij uit de vriendenkring is weg gegaan zijn geen echte vrienden van ons geweest .
    en ik probeer via deze weg weer een vriendenkring op te bouwen want ik heb bijna helemaal geen vrienden meer
    groetjes helen
     
  4. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    He ik herken mij er ook in hoor!!!! onze vrienden komen ook bijna nooit meer. wel heb ik dat ik wel eens uitga. met mijn zwager(25) En mijn man voelt zich er te oud voor. wij hebben vrienden die niks meer van zich laten horen als je eenmaal kinderen hebt. Ik vind het zelf echt belachelijk. heb wel 1 vriendin die wel contact blijftzoeken en wederzijds natuurlijk. en dat vind ik erg fijn. maar het nadeel is dus dat ze heel veel werkt en weinig tijd heeft om ff op de koffie te gaan hahaha.
     
  5. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Ik heb zelf geen kinderen, maar ik herken dit.
    Mijn zus heeft dat ook gehad ze kregen hun eerste kindje en een paar maanden later lieten vrienden van hun niks meer van zich horen. Gingen opeens weer naar discotheken waar ze al tijden samen niet meer kwamen. Ze heeft nooit meer iets van ze gehoord. :(
    ik zeg dan maar dan leer je je vriendan pas kennen. Dat zullen wij denk ik niet hebben. We hebben vrienden die begin 40 zijn, ja nu weet ik dat er een groot leeftijdsverschil zit tussen ons, mijn moeder is 47.... :)
    Maar het klikt gewoon tussen ons als vrienden, we hebben zelfs heel goed contact met de dochter van haar die is uit een eerdere relatie en 4 jaar jonger als ons. het is heel leuk op die manier
    Groetjes Nancy
     
  6. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    De meeste van onze vrienden hebben al kindjes, of zijn zwanger of in ieder geval wel gesetteld, dus daar voorzie ik niet zoveel problemen, en de vriendinnen/vrienden die nog geen kid's hebben leven allemaal super mee, mijn beste vriendin wordt zelfs peettante van ons kindje. ( mijn man is ook 8 jaar ouder dan ik, en de meeste van onze vrienden zijn ook een jaartje of 10 ouder)

    We willen wel proberen strakkies af en toe een avondje er alleen (dus zonder kiddo's) eruit te gaan, dus lekker een keertje stappen met vrienden ofzo het hoeft natuurlijk ook niet helemaal over te zijn ;)
     
  7. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    jammer he dat ze je dan laten vallen
    maar dat gebeurd weel met meerdere situatie helaas
    maar zo zie je maar wie je vrienden zijn
    erg droevig dat sommige je gaan ontlopen alsof je een enge ziekte hebt :(
    hopelijk vind je hier wat aanspraak meis en wie weet wat leuke contacten

    succes

    gr debbie
     

Deel Deze Pagina