Haha...sorry maar vind die zoetsappige gedichtjes op een kaartje echt vreselijk. Dan liever maar een gewoon: wij gaan trouwen.
Een ontmoeting werd vriendschap Vriendschap werd liefde Liefde werd trouw De voordeur blijft hetzelfde De bewoners ook Toch verandert er iets: Wij gaan trouwen! Liefde is het enige dat meer wordt Als je het samen deelt
Wij hadden op onze trouwkaart Jij en ik, Ik en jij Voor altijd samen, Voor altijd wij. Vind hem zelf nog steeds heeel erg bij ons passen.
Wij hadden de volgende zin op de kaart: Vandaag houd ik meer van je dan gister en minder dan ik morgen zal doen. Succes met de zoektocht...
Ik heb niet alles gelezen en weet niet of je idd wilt zeggen iets als in: Wij gaan trouwen. Maar wij hadden dit zinnetje ergens op de kaart: Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away. (komt uit de film Hitch)
@Muppettje: Heel mooi! Maar is pas al door een bekende gebruikt. @Hanna Mom: Mooi! Ik denk alleen dat wij voor iets in het Nederlands moeten gaan, anders begrijpen de oma's het niet. Vind ik ook weer zo sneu. @Giraf: Die is wel leuk!
Haha, nou misschien wordt dat het wel gewoon hoor! WIJ GAAN TROUWEN! Tja, is kort, maar krachtig en niet zoetsappig in ieder geval haha!
dat vind ik nu typisch iets om echt zelf, samen, te verzinnen! jullie dag, jullie thema/motto, toch? ik ga dan ook niet helpen al schieten mij de mooiste volzinnen te binnen! succes!