Mijn dochter is bijna 3 jaar en ze wil graag iets van dora speelgoed hebben.... hebben jullie leuke ideeen? of heb je zelf iets van dora? ben heel benieuwd! de slingers en bekers enzo heb ik al gevonden online.... nu nog een mooi kado..... de taart laat ik ook maken van dora... is al besteld.....
Wij hebben 'het lukte' Dora. Groot succes, word zeker dagelijks mee gespeeld, alleen klein tipje, vergeet m niet uit te zetten als je klaar bent (knopje onder dora's voet) want het ding vreet batterijen.
Mijn meisje heeft een Dora fiets gehad,helemaal geweldig met een leuk mandje en een zijtasje. ik zal ff de link zoeken.
Mijn dochter heeft echt ook een dora kamer met schilderijtjes,dekbedovertrek,lamp,kapstop,op de deur een naambordje,een klok een opbergmandje... je kan het zo gek niet verzinnen. hihi
Rosalie speelt veel met de dora vloerpuzzel en laptop. verder heeft ze ook een leuk dekbedovertrekje..
Zo die is eng trouwens! Maar goed, dat terzijde haha. Misschien vinden kinderen hem wel heel leuk. Wij hebben voor A's 3e verjaardag een Dora fiets gekocht (zij is ook echt Dora gek, hadden ook de slingers, ballonnen, tafelkleed etc) Je hebt ook een leuke Dora laptop (35 euro bij bol.com). We hadden inderdaad ook de Dora poppen gezien maar die vond ik al eng dus was bang dat mn dochter dat ook zou vinden haha.
sorry had niet alle berichten doorgelezen. Zie dat mijn leuke fiets er al bij staat haha sorry! En de laptop ook
ohh die is leuk! ga eens even met mn man overleggen want ze heeft eigenlijk al wel een fiets...... de andere tip van die pop is ook een leuke zag hem net online.... de kruidvat speeltjes ga ik ook eens even naar kijken... bedankt allemaal...
Mijn zoontje is ook gek op dora. Wel jammer dat alles altijd zo roze is van Dora. Toch heeft hij een dvd, boekjes, puzzels en zelfs een pop van dora Bij de kruidvat had je laatst een achtbaan van megablocks van dora, die heeft hij ook gehad voor z'n verjaardag. En is hier een groot succes En ff denken.. nee hij heeft vast wel meer, maar kan zo ff niks bedenken..
Heb mijn dochter een dvd van dora cadeau gegeven met mijn dochter in de hoofdrol, nou dat was een succes en een pret dat ze had. Hier de link waar je em kan bestellen: Personalgifts.nl - Dora the Explorer
Persoonlijk zou ik NOOIT boekjes, dvd's of dingen geven die spreken van Dora. Als kinderverzorgster ben ik volledig tegen Dora. Want alles staat in het nederlands en engels (zelfs in nederlandstalige boekjes staan engelse woordjes). Zo zei mijn nichtje ook 'circle' tegen een ronde en 'triangle' tegen een driehoek.