Hallo allemaal, Ik ben flink aant sparen voor de suske en wiske stickers, en heb het boek bijna vol. Ik moet er nog 5! en die laaste zoals vele weten zijn echt het moeilijkst. Misschien dat iemand ze thuis heeft liggen en ze kwijt wil, of wilt ruilen voor anders stickers.. heb ook heel veel dubbele (teveel om hier neer te zetten ) de nummers die nog ontbreken zijn 6, 68, 148, 239, 253 hoop dat iemand ons boek vol kan maken. bedankt alvast
Ik hoef er ook nog maar 5! 153 182 186 201 220 Ik heb mijn dubbele bekeken maar helaas, heb er geen eentje voor je....
Pollewop... Ik ga hier eens even weer alles rangschikken en dan kijk ik even voor je... Uit mijn hoofd heb ik nr. 6 wel voor je... Kijk anders even bij mijn topic... Suske en Wiske stickers voor mijn dochtertje... Daar heb ik een update staan..
Oooh super... Ik zal je mijn adres even pb-en... Wat kan ik jou sturen????? Laat je het even zsm weten? Dan kan ik ze misschien vandaag nog voor je op de bus doen...
Lady's!!! ze zijn onderweg!!! veel plezier ermee... en kijken jullie uit naar 148, 239 en 253!!! THANKS!!!
THX Pollewop ze zijn binnen! nr 148 heb ik voor je, de andere nrs vraag ik zondag ff aan mn neefje/schoonzusje of die wat voor je heeft....
Oooh haahaha... Ik heb 148 inmiddels ook ertussen zitten... De andere heb ik niet... Helaas.... Houden jullie nr. 201 even in de gaten voor ons? Amber heeft alleen dit nummer nog nodig... Thanks!!!