pijn tussen schouderbladen tijdens de eisprong

Discussie in 'De lounge' gestart door Mayon, 8 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hee allemaal wie kan me helpen.. Ik heb altijd een aantal dagen ovulatiepijn, ik zit er nu middenin, maar ik kom uit bed met pijn tussen de schouderbladen.. Kan dit verband heb met de eisprong?? Iemand er bekend mee?

(Graag niet verplaatsten naar zwanger worden daar ben ik niet mee bezig ;))

2. Mayon

Mayon Niet meer actief

Niemand? :(

3. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Mijn vriendin had dit. Vreselijke buikpijn en schouderpijn. Eisprong bleek 'mi's' gegaan te zijn en er was een bloeding ontstaan. Hierdoor had ze zoveel pijn. Bloed moest vanzelf geabsorbeerd worden door haar lichaam. Heeft een paar dagen geduurd en ze was er goed beroerd van.

4. Mayon

Mayon Niet meer actief

O das niet zo mooi.. Heeft ze daar een echo voor laten doen ofzo dan? Ik heb vooral pijn recht tussen de schouderbladen.

Ik dacht zo, bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb je die pijn ook, misschien kan het ook bij de eisprong, dat 'zit' immers ook in je eileiders. Maar ik ben een leek wat dat betreft.. De pijn neemt niet toe ook niet af..

5. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Zij dacht toen dat ze last van dr blinde darm had. Maar dat bleek dus (bij een echo inderdaad) bloed van die eisprong te zijn.

6. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ok bedankt iig. Ik heb die pijn in de buik elke maand dus geen echo voor blindedarm nodig ;) Ging me echt om het verband tussen ei en schouderpijn.

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Had ik ook, heb normaal last van persisterend follikel, dan duurt mijn eisprong een week ipv gewoon een dag.

8. Mayon

Mayon Niet meer actief

Je bedoeld dat je ei altijd er een week over doet en toen je pijn tussen de schouderbladen had, niet?

Deel Deze Pagina