Het grappige is dat ik normaal chocolade hartstikke vies vindt. Mijn man opperde al om vlokken hagelslag bij de normale Cruesli te doen (met rozijnen) en dan de rozijnen eruit te halen. Tsja wie weet, haha. Ik eet het overigens met melk en volgens mij vind ik het gewoon lekker dat die melk een beetje chocolade smaakje krijgt.
hier was wel chocolade en chocolade/hazelnoot maar er stond niks op de verpakking van winter dus deze zal t vast dan niet zijn.
Ik zal vrijdag bij mij in de winkel voor je kijken.. Zag de streepjescode al staan heb hem genoteerd..
Hier hadden ze hem bij de plus, heb het daar ook een keer gekocht. Wil best morgen daar even voor je kijken.
O ja graag! Toevallig ga ik zaterdag naar Eindhoven, maar zou je het kunnen halen voor mij alvast? Dan maak ik geld over en haal ik het bij jou op. Of je mag het per pakketpost opsturen
Bij AH is het niet meer te bestellen, ik denk dat je bij winkels waar het nu nog te krijgen is oude voorraad is.
Yes! Net reden we toevallig langs een c1000. Was al 20.55 rende gauw naar binnen en vond daar nog 3 pakken. Genoeg voor uhm... Deze week haha.
Zal hier morgen bij de Jumbo ook voor je kijken! Woon in regio utrecht, is dat te doen voor je qua ophalen?
nou echt wel, straks komt t haar neus nog uit ga morgen op pad daar zijn 4 supermarkten en ga voor je kijken.
ik heb 8 pakken voor je kunnen scoren wil je nog meer? dan vraag ik mijn vriendin ook even om daar te kijken bij de c-1000
@bonkie, euh je gaat me nu toch niet vertellen dat je mij met die 8 pakken laat zitten, nu je niet meer reageert.