Wellicht teveel cruesli gegeten.... Misschien ligt ze nu beroerd te zijn op bed ofzo.... Anders stuur je haar even een PBtje of had je dat al gedaan?
Haha dat zou een mooie stunt zijn, dat jij nu met 8 pakken overheerlijke cruesli blijft zitten Nee joh ze zal toch wel weer reageren neem ik aan, ze zat zo te smachten naar d'r cruesli dat ze die toch niet kan missen!
@sneeuwpop solly had niet meer in het topic gekeken. Als je vriendin ook zou kunnen kijken, heel graag. Voor de afhandeling bespreken we per pb. Ophalen of opsturen. Thanks!
Late reactie maar nav jouw topic dacht ik: Die smaak moet ik ook hebben. haha. Net gehaald bij C1000, hier hadden ze genoeg. Maar wat een geld zeg. 2,89. Begrijp ik dus goed dat jij hier rustig 150 euro aan wil uitgeven? Ik zat al te twijfelen aan 1 pak haha
had je die niet voor de reklameprijs dan? deze gaat morgen in en bij ons kun je de reklame op dinsdag dan al halen.
Bij de jumbo in assen, bij de jumbo in oude pekela, bij de c1000 in winschotej nog bergen van deze pakken!
Ik vind hem wel erg lekker. Maar zou em niet nog een keer kopen. (en al helemaal niet zoveel pakken ) Bij ons gaat reclame op woensdag in en ik had de folder nog niet dus ja, dat was wel balen