Ik vroeg me af of het mogelijk is om bij de Belastingdienst aan te geven hoeveel je exact maandelijks zou willen terugkrijgen mbt je hypotheekrente...? Wij krijgen in principe ongeveer 4000 per jaar terug maar ik zou vanaf volgend jaar willen aangeven dat ik maandelijks graag 100 euro wil terugkrijgen en de rest gewoon via de jaarlijkse aangifte. Is dit mogelijk? Dus echt exact een bedrag ergens doorgeven?
Volgens mij kan dat niet. Wel kun je het denk ik aanvragen en alles laag invullen dan krijg je wat je te weinig hebt gekregen bij de jaarlijkse terug gaaf alsnog. Wij krijgen het dus jaarlijks terug dus zeker weten doe ik dat niet
Wij krijgen maandelijks en verder kan je inderdaad ook voor jaarlijks kiezen meer opties zijn er geloof ik niet
Dat kan wel, maar je kunt niet zomaar een exact bedrag ingeven. Je moet dan berekenen wat wilt opgeven aan inkomen of aftrekposten, zodat je deze teruggave maandelijks ontvangt. Het restant ontvang je dan na afloop van het jaar. Dus óf goed zelf een berekening maken óf een belastingadviseur inschakelen die dat voor je doet.
Op jr voorlopige aanslag minder rente invullen zodat je op 100 terug per maand komt kan gewoon maar is FF rekenen
Wij doen volledig maandelijks zet t op aparte rekening heb je zelf rente ervan Jij kan toch ook van bedrag dat je maandelijks krijgt 100 euro laten staan en de rest op aparte rekening zetten
Wij hebben dit inderdaad aangepast naar een bedrag waar we zelf voor hebben gekozen. Maar mijn man doet deze zaken, ik heb er geen verstand van. Dus hoe hij dit heeft berekend en gedaan dat weet ik niet precies. We krijgen een gedeelte op zijn naam en een gedeelte op mijn naam. Bij elkaar is het een rond bedrag.
Het is eve rekenen en goochelen met cijfertjes, maar het kan wel. Wij krijgen het per maand terug, maar net iets minder dan we recht op hebben. Zo speel ik op safe en krijgen we jaarlijks nog een klein beetje terug. Het komt er op neer dat je gegevens invult die niet juist zijn. Bij de jaarlijkse aangifte vul je het dan weer juist in.
wij hebben het ook aangepast. 45e per maand minder. maakt toch een spaarpotje van zo'n 500euro aan het eind van het jaar. Je moet dan idd een aanpassing doen met niet kloppende gegevens. Eind van het jaar krijg je het verschil dan terug als je de juiste gegevens invult.
Ja dat kan. Wij hebben een variabele (plafond)rente. De rente staat op het laagste percentage ingesteld zodat we nooit teveel krijgen.
Hier ook 50 euro lager per maand gezet.. Of Laten zetten.. Geen idee hoe ze t gedaan heeft maar t kan dus wel