Ik zoek een reserve knuffeldoekje schaapje van Happy Horse. Het gaat om de oude knuffeldoekje met rammeltjes en knispertjes in de pootjes. Dus niet met het rammeltje in de kop. Wie o wie heeft er 1 liggen en doet er niks mee. Of weet iemand waar je de oude exemplaar nog kunt kopen. Mijn zoontje zou er helemaal blij mee zijn.
Heb je een foto? Ik ga even voor je kijken of ik dezelfde heb liggen *heb gekeken, heb een creme wit schaapjes doekje met knisper en rammelaartje in de pootjes.* dus die mag je van me overnemen, hij is z.g.a.n. dochter heeft er nooit meegespeeld en ik heb hem een half jaar geleden al gewassen in een doos opgeborgen, dus ligt hier toch liggen.
Hebben ze die niet meer bij Prenatal? Daar hadden ze deze wel altijd, maar mogelijk zijn ze inmiddels uit het assortiment?!
Ja die hebben ze bij Prenatal maar daar zit de rammelaar in de kop. Die had ik gekocht maar mijn zoontje wil die niet. Ik zoek de oude versie ervan met 2 rammelaartjes en 2 knispertjes aan de uit einde.
Oh, wist niet dat ze dat hadden veranderd. Waarom doen ze dat toch ook?! Ons moeders iedere keer met stress opzadelen door weer een kleinigheidje te veranderen