ik een zooi auto's voor mijn zoontje, twee zilveren kandelaars die ik nu heftig aan het poetsen ben en een glazen bonbonschaal 8)
Alleen 2 bedels voor mijn Pandora (met de letters van de kids). Verder nog wat brood bij t' Stoepje...boeiend he
3 puzzels voor meneer. 2 voorlees boeken, een houten gasfornuisje, een parapluutje en een boekje voor mijn dochtertje. En dat alles voor nog geen 10 euro. Oja, nog een nijntje electro spel, daar is hij nog te klein voor, maar het kostte maar 50 cent.
Wij hebben een stereo set gekocht voor 7.50voor mijn vriend op het werk...Voor mij een nieuwe ladyshave voor 5 euro en voor keano een leuke auto die van alles doet
Voor mijn zoontje: - Tefal keukentje (smoby) met bij behorende spullen (bestek, waterkoker, broodroostertje, mixer, broodjes, pan, ketjup, etc.), voor 7,50 euro!! - Gereedschap werkbank + accessoires, voor 7 euro - Fietshelm van bob de bouwer, z.g.a.n. met lampjes, 1 euro! - 3 prentenboeken z.g.a.n., 3,30 euro! Voor ongeveer 19,- euro was ik very happy vanmorgen! En mijn zoontje is nu very happy, want hij speelt er op los!
nog niks mijn zoontje besloot om te gaan slapen dus dacht van gaan we daarna komt de regen met bakken uit de lucht en nu slaapt mijn dochter ach gaan we wel wat later
1 karton boekje van nijntje 1,- 1 pc-spel van de muppets 0,30 1 dvd van dribbel 0,25 1 CinderElmo dvd-film 0,50 (nieuw in verpakking) 1 flapjesboekje 0,50 En 2 auto's die hij van 2 verschillende dames kreeg omdat hij zo lief keek
Een Fisher Price zingende koekjespot, á 1 euro. Een pop-up ding (met van die beestjes die uit de bovenkant springen als je op de knopjes drukt), á 50 cent. Een zeeeeeeeeeer retro Fisher Price telefoon, á 1 euro. Zo'n echte ouderwetse met rollende oogjes, draaischijf en een hoorn aan een draad, waar ik zelf als kind ook nog mee heb gespeeld 8) Net lekker alles schoongeboend en spelen maar!
een rups waar je de blokjes in de goede vormpjes moet doen van fisher price voor 2 euro een tuinjurkje van H&M voor 1 euro een roze jurkje met lange mouwen voor aankomende winter voor 1 euro een spijkerrokje voor 50 cent een shirtje voor 50 cent en heeeeeele schattige croqs voor 20 cent
Een klein schoteltje en een borrelglaasje . Ik ga voor moederdag een etagière van 2e hands schoteltjes, kopjes en glaasje maken. Heb ik bij een vriendin afgekeken! Erg leuk!
het meeste was allemaal troep heb toch nog 1 ding gekocht een lief! lifestyle badjasje in het blauw voor 7 euro
Niks! Heb veel eigen troep in de grote afval containers gegooid die ze hier in t centrum hebben neergezet.. Handig, scheelt me weer met de auto naar de stort rijden..
Op de Koninginnedagbraderie in sappemeer een leuke groeimeter gekocht voor onze dochter, voor 1,-, 3 paar sokjes maat 19-22 en een zakje oliebollen voor papa en mama
Veel kleertjes voor mijn dochtertjes, 2 petshop huizen 1 bak met petshop diertjes, 2 paardenboeken voor mijn oudste 1 paar nieuwe schoentjes voor mijn jongste. Mijn dochtertjes hebben zelf ook gestaan met wat spulletjes totaal 1 fietskar vol rommel in mijn ogen maar ach ze wilden heel graag staan. Halen ze toch even 83 euro binnen Dus spaarpotjes weer gevuld erg leuk!