Dag lieve mensen, Ik volg zwangerschapspagina al een geruime tijd maar heb nog nooit iets geplaatst. Ik zal toelichten hoe mijn situatie is:1,5 jaar geleden ben ik gestopt met de pil en heb daarna een onregelmatige menstruatie gehad (bleef soms 5 maanden weg). Ik ben van de week door de huisarts doorverwezen naar de gynaecoloog (in maart kan ik terecht). Nu heb ik sinds vorige week last van pijnlijke borsten (ook wel tijdens menstruatie) maar voor de rest eigenlijk nergens last van. Vorige week heb ik een test gedaan maar (volgens mij) negatief. Ik heb vanochtend hardgelopen en werd er weeïg van en had nog een test liggen dus dacht... waarom niet. Tot mijn schrik / grote vreugde zie ik een resultaat die ik nog nooit eerder heb gehad. Word er zelfs onzeker van.. ik heb een foto gemaakt en meegestuurd; Wat vinden jullie?
Ik snap dat je overdonderd bent, maar je ogen bedriegen je niet hoor. Duidelijk 2 strepen, gefeliciteerd
Wauw super duidelijke test hoor!! Bij deze dan ook gefeliciteerd. En ga ervan genieten. Hoef je MMM gelukkig niet meer in
Hier is geen twijfel over mogelijk. Hartstikke zwanger ! Van harte meid en leuk dat je het met ons deelt.
Wow.... ik vind dit zo spannend en geloofde het nog steeds niet helemaal! Ik heb net een tweede test gedaan en er waren twee hele dikke strepen te zien..