Wat een teleurstelling!

Discussie in 'De lounge' gestart door Luciaatje, 10 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Net herkansing gehad, wat een DRAMA!!!! 99% zeker weer niet gehaald. Nou moet ik dus mn jaar overdoen voor 1 stom vak... Tis toch niet normaal. Heb er weken/maanden voor geleerd. Twas statistiek, wat ik ook doe, bijles, extra colleges volgen, het lukt me gewoon niet! Anders had ik mn bachelor gehaald :(
    voel me nu echt helemaal !$#(U%#($%&#$%! ben ook ff niet meer voor rede vatbaar! URGH!

2. Jel

Jel Niet meer actief

Wat vreselijk balen zeg. Ik wens je sterkte en s6 met je nieuwe jaar.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

He wat balen joh!! Zijn het open boek tentamens? Die hadden wij altijd wel. Ik schreef dan de berekeningen van de oefeningen voluit in mijn boek zodat ik bij de tentamens tenminste nog begreep wat ik had gedaan. Punt bij statistiek is dat het kwartje moet vallen en daarna snap je het. Welke berekeningen ging het om?

4. MickeyM

MickeyM Niet meer actief

Aahh, zuur is dat :( Balen meid, hopelijk zie je wat je fout hebt gedaan en haal je hem volgend jaar gewoon wel!

5. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Nee helaas geen open boek! Het ging om Klassieke testtheorie, covarianties, componenten analyse, multitraid method, dat soort dingen! Interbeoordelaarsbetrouwbaarheid ook met cohen's kappa en fleiss kappa en ICC blablabla, kan geen woord meer erover horen nu! We moesten ook veel fvan de formules uit ons hoofd weten alleen de lastigste kregen we op het formuleblad!

6. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Oh wat erg... net definitieve uitlsag gehad, heb nog meer fouten dan de vorige keer. Ikben zo verdrietig, kan alleen maar huilen. HEb er zo hard voor gewerkt allemaal voor niks. Zie het ff helemaal niet meer zitten, wat moet ik nou volgend jaar gaan doen, heel het jaar niks en 5 weken 1 vak. Zo oneerlijk, heb nog nooit iets niet gehaald..

7. fliertje

fliertje Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.178
    0
    0
    Wat ontzettend kl*te !! Bij mij hebben ze summerschool waar je als je nog een paar punten mist deze kan herkansen hebben ze dat bij jou niet? Wel erg lullig als je heel het jaar over moet doen voor 1 vak! :(:(:(

8. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Nee hebben ze helaas niet hier op de uni.. tis de harde knip, mag niet aan je master beginnen als je nog bachelor vakken heb openstaan. Ik kom maar 4 tiende punt te kort tis zooooooo gemeen. Sorry zit er nu helemaal doorheen word ook gestoord van devraag: "wat ga je nou volgend jaar doen'. Weet ik veel mag ik eerst ff dit laten zakken.
    Sorry voor mn boze/chago reactie, bedoel het niet zo :) vind het lief dat je reageert dank je xx

9. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Wat balen meid! Kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent hoor! Nu heb je wel een heel jaar om je voor te bereiden op het tentamen. Moet dan gewoon gaan lukken toch?! ;) Alvast heel veel succes!!

10. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.752
    904
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    oh das balen zeg!Ik had gisteren ook een baaldag,hele dag examens,voor alles geslaagd behalve lab.praktijk,moest een urine sediment beoordelen onder de microscoop,ging perfect maar verkeerd gerappoteerd aan arts:(

4 sept herkansen maar jou meer balen hoor pffff :(

11. MacG

MacG Bekend lid

3 mrt 2009
    538
    0
    0
    Oh wat naar zeg! Dat 1 zo'n vak je dan tegenhoudt :(

Misschien kan je de (hoofd)docent van statistiek vragen of je een mondeling kan doen? Of vraag toch nog een keer of je echt niet door kan? Je kan het altijd proberen...

Wat voor studie doe je?

12. kvinna

kvinna Niet meer actief

Jemig, wat een narigheid! De optie van een mondeling of extra her zou ik zeker onderzoeken. Je kunt aantonen dat je nog niet eerder iets niet hebt gehaald, en dan met die langstudeerdersboete erbij... Wat een rotsituatie. Sterkte!

13. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Ik dnek niet dat een mondeling kan, allemaal rekensommen met bladen vol formules, en sowieso moeten ze voor iedereen een standaard protocol volgen he. Ik heb wel al de studie adviseur gemaild wat ik kan doen.
    Ik studeer trouwens klinische psychologie in Rotterdam aan de Erasmus uni

14. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Langstudeerboete krijg ik trouwens niet, je mag gewoon 1 jaar uitlopen!

Deel Deze Pagina