Dit kwam ik tegen op internet: Dentidrill - 's Werelds eerste professionele tandheelkundige boor voor thuisgebruik. Kan me slecht voorstellen dat je dit thuis zelf kan doen Niet meer naar de tandarts voor jezelf en je kinderen. Je doet het gewoon lekker zelf Ik zie het mezelf nog niet doen.
Apart..... Ik zie het mijzelf nog niet doen thuis. Ik vind het al heel wat om gaatjes op te sporen. Het is al een paar keer bij de tandarts voorgekomen dat ik er helemaal van overtuigd was niets te hebben en dat er toch wel een gaatje bleek te zitten....
Tandarts heeft er toch niet voor niks voor geleerd??? Kun je toch helemaal niet bij jezelf zien ook :s
Hahahahaha, dit geloof je toch zelf niet!? Dat is onmogelijk om een gaatje op de juiste manier te verhelpen. Ik ben geen fan van de tandarts, maar laat dit toch liever aan hun over!!
Als je de site even bekijkt, kan dit niet anders dan een grap zijn. Dingen als: tandbederf kan onder kinderen zelfs leiden tot ondervoeding en de dood. Dat is toch wel zo bizar neergezet dat dit niet anders dan een grap kan zijn...
Net zoiets als een touwtje om de rotte kies en dan de deur dicht slaan . Ik ga voor dat soort dingen liever naar de tandarts. Moet je je voorstellen, net zoals de thuiskapper krijgen we de thuistandarts. Of, je vraagt even aan de buren of je hun boor mag lenen .
Pfff ik zou het noooooit kopen. Moet vast en zeker een grap zijn. Ben doodsbang voor de tandarts, maare, dit laat ik inderdaad ook maar over aan hun.
Iew, ik open dit topic en krijg echt een misselijkmakende banner hierboven met foto's van een rot gebit e.d.
haha, die vrouw die dat kind wil boren in die advertentie kijkt ook wel erg vrolijk erbij. en dat kind vind het ook wel leuk. mijn zoontje zou echt geen 2 sec stil zitten als ik met dat ding aankwam . laat staan er eerst al een verdovings spuit in te krijgen. toch maar liever een echte tandarts haha
Hahahaha, misschien moet ik 'm toch maar aanschaffen ja, voor de persoon van de reclamebanner is het al te laat: http://i42.tinypic.com/1e2hdc.png (in een linkje zodat rotte/missende/whatever tanden op je beeldscherm op eigen risico is :'))
Hij schijnt toch verkrijgbaar te zijn vanaf eind oktober in Amerika en Nederland. Moet wel zeggen dat dit iets typisch Amerikaans is.
Hahaha, de dvd helpt je hoe en wat en je kan er maar liefst 2000 gaatjes mee boren! Mag toch hopen dat ik er niet zoveel ga krijgen!