Dan toch maar in bed nemen :-)

Discussie in 'De lounge' gestart door MvS, 5 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik weet niet of deze video hier al eens is gepost (kon 't zo gauw niet vinden), maar ik vind 'm echt geweldig.

Enjoy

2. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Moest er erg om lachen, maar zou er zelf nooit aan beginnen!
    En trouwens; dat dat bedje hem houdt! Je zou zeggen dat papa er zo doorheen zakt.

3. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Haha!! Moet er ook erg om lachen, en vind het ook super schattig!!

4. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    hahaha, hoe herkenbaar!! Onze jongste zit net in deze fase alleen dan bij ons in bed....

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hahaha! Dat gezicht van die vader steeds....
    Dat kindje klimt ook elke keer helemaal op m als ie beweegt.
    Grappig! :)

6. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    ikn zou het bedje nooit meer uitkomen denk ik, maar ik smelt bij de manier waarop ze bij papa kruipt heerlijk!

7. cheetara

cheetara Actief lid

13 nov 2011
    396
    0
    0
    thuismanager
    Hoogvliet
    Geweldig! Ik vind hem zo orgineel! Inplaats van kind bij jou in bed jij bij de kleine in bed, hahaha en je ziet hem maar kijken van oh shit, waar heb ik mezelf nu weer in geholpen?

8. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hahaha die is echt goed!!

9. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Niets aan de hand dus, dikke kus en lekker laten huilen :D:D:D

10. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik lig helemaal in de deuk, maar heb ook medelijden met m! En inderdaad steeds verder op m klimmen!

11. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Haha, heel leuk filmpje, wie is er de baas? Met haar gaan ze nog veel groene sneeuw zien!

12. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik vind dat soort dingen altijd meer irritant, niet schattig, het is niet schattig als je een slechte gewoonte zo zelf in stand houd vind ik persoonlijk, het kindje is hier niet beter mee af, je bezorgt het zo een slechte nachtrust (incl jezelf natuurlijk) maar je leert het er niets mee en dan maar klagen terwijl je het zelf doet ... maar goed dat is mijn persoonlijke mening, ik zou dit nooit doen, even aai over bol of even erlangs zitten maar niet zo ..

13. Linana

Linana Niet meer actief

whuahaha ik heb echt keihard gelachen. Je ziet hem denken: slaapt ze? ja.. ok.. shit... hoe kom ik hier nou weer weg
    Hilarisch

Zij laat ook niet met zich sollen, ze kruipt er steeds meer op, zo van hehehe jij gaat nergens :D
    ze zeggen niet voor niks: daddy's little girl ;)

14. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hij is leuk!

15. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik denk dat veel mensen die voornemen, maar soms gebeurt zoiets voor je er erg in hebt! Ik heb een kennis die er ALLES aan doet en heeft gedaan om haar kindje te laten slapen! Dat kindje is elke nacht al ruim een jaar lang UREN wakker! Dan krijg je dit soort situaties. Al zijn ze daar inmiddels ook al lang mee gestopt. Maar ik denk dat je ver gaat om je kindje te laten slapen! Wij hebben tot nu toe een heel makkelijk meisje dus ik zou zoiets zelf niet zeggen: dat zou ik nooit doen!
    Snap je?
    En natuurlijk is het niet goed als je zoiets in stand houdt, maar vaak is er al heel veel geprobeerd...

maar ach, dit topic is hier helemaal niet voor! Ik vond het filmpje juist onwijs grappig omdat je aan het gezicht van die vader helemaal ziet wat hij denkt!:p

16. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

He wat negatief. Onze zoon slaapt sinds zijn geboorte bij ons in bed en ik durf te wedden dat ik meer slaap heb gehad dan ouders die hun kind in een eigen bedje op een andere kamer leggen. In onze cultuur is het gebruikelijk om een kind alleen in het donker te leggen. Als je ook maar enig inzicht hebt in de menselijke biologie, weet je dat dit voor de baby's ronduit slecht is voor de ontwikkeling en ook voor de gezondheid. Mensenkinderen hebben de nabijheid van hun ouders nodig. Zo slapen kinderen die bij hun ouders slapen, minder diep waardoor de kans op wiegendood vele malen kleiner is. Ook krijgen kinderen die bij hun ouders slapen vaker borstvoeding, waardoor de ouders en baby beter slapen (je flipt immers je borst eruit, kind hapt aan en je sluit je ogen weer ;)). Ook hebben wij nooit problemen rond bedtijd. Hij gaat graag naar bed, voelt zich daar veilig, huilt er niet, heeft amper nachtmerries etc. Ik zie echt alleen maar voordelen. En vind het filmpje schattig, maar de vader toch echt een beetje dom ;)

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Mijn zoontje zag het filmpje trouwens net ook en toen het kindje huilde zei hij: kindje is bang, die durft niet alleen slapen. Kijk, hij snapt het. Hopelijk wordt hij later net zo'n lieve vader als die hij zelf heeft :)

18. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ahhhh lief ook

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009