voel e een beetje genaaid door dit

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Geen wereldprobleem zou ik eerst melden maar voel me wel een beetje genaaid en wil het zeker gaan melden.

Ik lees graag bladen over zwangerschap (wat vele zwangere vrouwen vast wel herkennen) Ik vind niet dat er heel veel verschillende bladen zijn over zwangerschap. (wel over opvoeden en dergelijke) Ik was gister in de boekhandel en zag het blad zwanger een speciale uitgave van wij jonge ouders. Voor dit blad betaal je 4,50 wat best een hoge prijs is vind ik. Maar ik had mijn andere blad al uit en wilde weer een nieuw blad hebben dus kocht ik die. Toen ik thuis was en het blad uit de verpakking haalde dacht ik toen ik bladerde mmm dit komt me bekend vor. En jahoor ik pakte een een vorig blad zwanger van wij jonge ouders en alles was hetzelfde. Ze hebben seriues gewoon een andere voorkant gedaan en de rest is excact hetzelfde. Dat kon ik niet zien omdat hij in de verpakking zat. Maar nu voel ik me dus genaaid want waarom hebben ze het blad een andere voorkant gegeven en doen alsof het een ander deel is? Zo neppen ze dus mensen.

dus meiden als jullie denken dat er een nieuwe uitgave is van het blad. nee dus. Niet kopen!

2. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    haha...wist je dat ik dit ook heb gehad...en dat je hem ook nog eens in de bus krijgt! ik was ook heel boos...!

3. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    oja en dat is al een aantal maanden geleden dus ze blijven dat doen....zit zelfs precies dezelfde kalender in....ik voelde me ook zwaar genaaid maar waarom ik er niets mee heb gedaan weet ik ook niet....

4. Ellen291982

Ik heb net een mailtje gestuurd via wij jonge ouders met mijn klacht en de vraag wat ze eraan gaan doen. Ik hoop dat er meer meiden zijn die dit willen gaan doen zodat ze er ook wat aan gaan doen.

Erg he dat ze het blijven doen dan! Snap niet hoe ze het in hun hoofd halen.

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    okeej zal ik dadelijk ook eens gaan doen....maar schrik niet he als je hem binnekort nog een keer op de deur mat krijgt....want die krijg je van wij jonge ouders...dus snap al niet waarom ze in de winkel liggen als ze hem toch gratis weggeven

6. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja maar je krijgt hem een jaar gratis he en daarna niet meer

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    En niet iedereen wilt de dozen, en als je je daar niet voor op geeft dan krijg je het blad ook niet.

8. Writer

Writer Niet meer actief

noujaaaa zeg 4,50 voor zelfde blad :evil: :evil:

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    even wat anders; in de kinderen en de ouders van nu staan ook wel dingen over zwanger zijn. Die bladen las ik ook al toen ik zwanger was.

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou er een mail heen sturen.
    Ik heb me pas geergerd aan een blad van de bibliotheek, (daar leen ik altijd van) ouders van nu of kinderen was het.
    Daar waren 3 stellen die vertelden over hoe ze de oppas hadden geregeld voor de kids.
    De een was als arts, de ander advocaat, dus een gezin had een aupair.
    Net of dit een normale situatie is in NL.
    Er stond dus nergens vrouw is huisvrouw man is chaffeur ofzo.
    Zo lekker decadent, heb er een klacht over gemaild, en ze gaven me wel gelijk.

11. Ellen291982

Dat is ook zo jammer ja. Netjes dat ze je gelijk hebben gegeven.

Maar ik heb me opgegeven voor die box en krijg de wij jonge ouders volgens mij dat die zo heet. Dat is een ander blad dan die zwanger. Die heb ik ook niet gehad in de brievenbus Hoop ook niet dat ik die nog krijg dan ben ik helemaal pissed off. En zou ook een beetje laat zijn die nu pas te geven terwijl ik al een tijdje zwanger ben, maar ja.
    Fijn als er meer mensen gaan klagen. Hopelijk luisteren ze dan.

12. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik weet ook niet hoe...waar en waarom die kwam..hij lag ineens op de deurmat...en de jongegezinnen krijg ik pas sinds ik dozen heb aangevraagt en dat was vrij laat in mijn zwangesschap...misschien heeft iemand mij opgegeven ofzo...maakt ook verder niet uit..2x kopen was al erg zat!

13. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    bij de prenatal hier ligt hij in een rek bij de deur.
    mag je zo meenemen,helemaal gratis.

vind het echt belachelijk dat ze voor dat blad nog 4,50 vragen.
    lees ik toch liever kinderen,of ouders van nu voor dat geld.

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ach sorry hoor maar krijg zowiezo de schijt van die bladen...
    vind het wel leuk om te lezen maar stiekem erger ik me dat de gemiddelde leeftijd die erin staat toch wel ruim 30 is!
    Ik vind dat wel een beetje vervelend! er zijn genoeg jongere meiden/dames die ook mama zijn, net of hun niet goed genoeg zijn ofzo. vind het echt zelde dat je jongere erin treft....

zo he he das eruit

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Daar erger ik me nou ook aan, alsof het normaal is na je 30ste pas aan kinderen te beginnen. Zo krijg je ook wel dat tienerbeeld.

16. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ik snap sowieso niet waarom die bladen überhaupt zó duur moeten zijn! In duitsland hebben ze Eltern en die andere naam ben ik even vergeten, maar die kosten 1,99 en 2,39 en zijn 2x zo dik! En er staat idd ook vaak hetzelfde in, bijv. van die überhippe kamertje, alsof iedereen dat wil!

Best lekker even afzeiken :)

Ben trouwens benieuwd of je een reactie krijgt en wat ze dan te zeggen hebben!

groetjes Setje

17. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Is het abnormaal dan? ;)

18. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    :idea: :idea: :idea: Nieuw blad voor op de markt :) :)

Viva mama bestaat al (ook voor oude moeders van 30, maar wel hippe :D )
    Yes mama is er nog niet, voor tienermeisjes of die t net niet meer zijn :)

En willen we het heel erg maken, kunnen we ook nog

Tina mama op gaan richten :confused: :D

19. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    bedenk mij opeens iets, welk blad moet ik dan gaan lezen?
    libelle/margriet mama ?

20. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Nee joh de "plus".... hahaha

Deel Deze Pagina