ik zoek?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamabeer, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    originele, Japanse versie van The Ring, Grudge, funny games us (geen spookfilm), wrong turn. Vooral die laatste moet je zien haha nee hoor moet je niet doen die is gewoon te walgelijk, niet normaal :D

2. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    haha ik heb in een deuk gelegen bij wrong turn... en van de vervolgen hierop heb ik alleen maar via trailer gezien en het werd steeds erger. Deel 1 is dan nog wel humor. Trouwens mijn Franse bulldogs maken hetzelfde geluid :D

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    we hebben net the unborn gekeken maar het was echt een goeie film:D thanx ! chantal had jij nog new moon nodig? ik heb een kwaliteit daar zeg je u tegen:D

4. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Wrong Turn heb ik in de bios gezien. De film zelf zitten eigelijk geen schrikeffecten in behalve qua geluid. Uit het niets een pijl die in een boom knalt. We zijn 1 keer echt geschrokken en wel zo erg dat we gillend uit de stoel sprongen. (voor schut) maar dat was de voorstukjes hahaha

Ik ben een echte horror fan, maar sinds ik een film heb gezien waar ik echt bang van werd durf ik niet meer te kijken uit angst voor een versnelde hartslag. Na ja laten we het er maar op houden dat ik maf ben :D

liefs,

Sam

5. sam

sam Fanatiek lid

11 sep 2005
    1.543
    0
    0
    The Grundge, vond ik zelf redelijk eng. En ik heb ook al echt heeeel veeeel cripie films gezien.
    Ik heb bv. The Extorsist al zeker 10x gezien, whahaha.

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Misschien Drag me to Hell?

En ik vind persoonlijk The Shining ook een hele enge film, maar die heb je vast ook al gezien. ;)

7. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    DESCENT - Scream Your Last Breath

the descent vond ik wel een enge film ....is wel een donkere film hoor omdat ze onder de grond in een grot zitten loooool maar wel heeel spannend:D:D

8. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Van het weekend drag me to hell gezien. Zaten wel wat leuke stukjes in maar vond het uiteindelijk toch beetje tegen vallen.
    Ik vind Rose Red heel erg leuk. Duurt mega lang maar ik vind hem van begin tot eind spannend. Alleen al het idee dat een huis leeft en groeit bezorgt me nog de kriebels.
    Verder vind ik de ring ook nog steeds eng en dat geluidje dat je in de grudge hoort doet mijn man graag na om mij kippenvel te bezorgen.
    Heb wel al erg lang niet meer een echt enge film gezien. ben wel meer van de geesten films en niet van de afgehakte lichaamsdelen.

9. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik kijk weinig films, maar eentje die mij wel bij is gebleven is; The blair witch project.
    Deze vond ik toch wel redelijk eng...

Maar jullie hebben al zoveel films gezien, dat je van deze vast niet meer warm of koud wordt.:D

10. lillybit

lillybit Actief lid

18 sep 2008
    336
    0
    0
    Haarlem
    Evill dead een oude maar ook met zombie,s,
    En faces of dead, maar die zijn echt raar en hou je echt een rot gevoel aan over.
    Hoef ik ook niet meer te zien.

11. Female

Female Niet meer actief

Heb gister the Uninvited meegenomen vd bieb, en ik kijk eigenlijk nooit enge films
    Ben benieuwd of ik t overleef haha

12. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

case 39 :$ is wel hier nog niet in de bioscoop dus je moet hem ff downloaden ;)

13. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    blair witch project is enige film die ik eng vond.. en dat kwam met name.. doordat je nix zag en overal alleen suggestie werd gewekt.. dus geen spoken etc..

14. noukie89

noukie89 Niet meer actief

the grudge mischien

15. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik vond the mothman prophesies eng, hoewel als ik hem samen met iemand gekeken had misschien minder, maar alleen brrr. Misschien wel door de tekst : "gebasseerd op waargebeurde feiten" brrrrr!

16. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Dead Silence vond ik een hele enge film en PIN is ook goed. (al een oude film, maar een goede spanningsopbouw) Oh en An American Haunting.

17. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Hoi, ik hou niet van enge films, (de nacht breng ik daarna bibberend door:D) maar mijn man is helemaal gek van de blairwitch project, en de film die ik toen echt heel vind, is toch de bone collector, ik vond het helemaal niets, dus misschien wat voor jou?8)

18. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    weet niet of ie er al tussen staat maar ik vond Strangers heel eng....

19. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Niet alles gelezen en deze is misschien al genoemd maar:

El orfanato was echt superspannend/ griezelig/ eng. Alles ziet er ook zo mooi uit. Dit is de spannendste film die ik ooit heb gezien.

Veel plezier!

20. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    drag me te hell was zo een goeie film maar niet echt eng en het einde was echt waardeloos...ik dacht op het einde: hebben we nu hier de hele tijd voor gekeken

Deel Deze Pagina