help! ben ik zwanger?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maris90, 26 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maris90

maris90 Lid

26 okt 2008
    24
    0
    0
    Ik heb een vraag;Ik ben aan de pil, maar na de stopweek was ik vergeten om deze weer te gaan slikken..ik heb daardoor waarschijnlijkk iets langer dan een week extra geen pil geslikt. Ik ben op een gegeven moment met mijn vriend naar bed geweest, zonder condoom.. De dag erna ben ik weer begonnen met de pil.Kan ik nu zwanger zijn?!

Alvast bedankt,

een bezorgd meisje

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja dat kan... in de stopweek kan het zijn dat een eitje zich klaar maakt. Als je dan de pil weer slikt, zet dat niet door.
    Maar slik je hem niet, dan kan het zijn dat je een eisprong krijgt net in de week.

3. maris90

maris90 Lid

26 okt 2008
    24
    0
    0
    Ik word nu echt bang....
    Ik ben 18..
    Zelf zou ik het helemaal niet erg vinden als ik een kleintje zou krijgen, maar mijn omgeving wel! En mijn vriend moet er helemaal niet aan denken.. Ik durf het echt tegen niemand te zeggen..
    ik heb nu een aantal dagen erge buikpijn, en ik heb heel veel pukkeltjes enzo!.. Kan dit een teken zijn?!

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Wanneer is dit geweest ?
    Dat je onveilig gevreeen heb?
    Als het ongeweer 2 weken is kan je nu al testen.

5. maris90

maris90 Lid

26 okt 2008
    24
    0
    0
    ja is vandaag 2 weken geleden......
    Maar ik slik nu wel gewoon mijn pil, maar dat maakt dan zeker helemaal niks meer uit?..
    Durf niet eens zo'n test te halen..
    Het is zo dubbel, het lijkt me geweldig, maar ik ben nog zo jong.. En mijn omgeving zal het me echt niet in dank afnemen zeg maar..

6. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Hoeveel weken terug ben je ongesteld geweest? Je kan 4 weken na je vorige ongesteldheid gaan testen volgens mij. Zou gewoon naar de kruidvat gaat daar kun je 2 testen voor 5 euro kopen. Die zijn erg gevoelig.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    je kan ook een testje bestellen op de site. dit komt in een witte envelop aan zonder dat er op staat waar het vandaan komt. zeg je gewoon tegen je ouders dat je iets op markplaats heb gekocht cdtje ofzo. of je kaat het bezorgen bij een vertrouwde vriending.

succes

8. maris90

maris90 Lid

26 okt 2008
    24
    0
    0
    Ja ik heb nu inderdaad net via internet besteld..
    Nu maar afwachten dan..

9. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Succes meid!

10. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

11. maris90

maris90 Lid

26 okt 2008
    24
    0
    0
    dankjewel..Ik ga morgen een test doen..
    Moet je dit met ochtendurine doen, of maakt het niet uit?

12. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Volgens mij is dat wel het beste. Lees even wat op de beschrijving van de test staat.
    Succes meid!

13. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ik hoop voor je dat je niet zwanger bent, tenzij je het zelf wel wilt hoor! Zou ik niet om de omgeving denken, het gaat erom wat je zelf wilt. Er zijn zat jonge moeders op deze website, en die hebben het ook te voorduren gehad thuis, en omgeving, maar uiteindelijk komt alles goed hoor, maak je daar maar niet druk om ;)

14. maris90

maris90 Lid

26 okt 2008
    24
    0
    0
    Ja ik denk dus juist wel aan de omgeving...zo ben ik altijd...En weet dat ik aan mezelf moet denken, maar dat is wel erg moeilijk!..
    Eerst maar even de test afwachten..

ik hou jullie op de hoogte!

En heel erg bedankt voor alle reacties!

15. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    meisie...ik weet hoe jij je nu voelt ik was 19 toen ik mijn eeste kindje kreeg... en het is zeker n keus wat JIJ moete maken en niet je omgeving...
    welis het zo dat je er met 300% achter moet staan , het is niet zomaar iets wat je als je bv uit wilt gaan in n kast doet ofzow het is er 24 uur per dag en eist ook al je tijd...ik wil je niet bang maken maar ik ga ook dingen niet mooier maken dan ze zijn... het is zwaar een al helemaal als je denkt dat later de vader van je (mogelijk) kindje er niet zal zjn....
    ik hoop dat alles goed komt en dat jij wat je ook beslist heel gelukkig mag worden...
    Ik ben nu een dochter van 3 jaar en ik kan echt niet zonder haar,,,...ze is mijn engel en mijn kracht ik heb ook heel duidelijk voor haar gekozen en niet voor wat anderen dachten..
    veel succes met de test ik ben benieuwd.. wat de uitslag ook is... hier zijn zat vrouwen die je zullen steunen ...weet ik zeker~;)
    liefs Tali

16. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    ps...

mocht je nu niet zwanger zijn ...ik zou er toch over na denken om bv n spiraatje te nemen...dan hoef niet meer aan je pil te denken en heb je minder kans op n vergeten pilletje ;)

dikke knuf ;) en succes

17. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

brrr.... spiraaltje....pijnlijk! weet niet of dat wel zo'n goed idee is, ik heb nog trauma's van mijn spiraalzet poging (serieus!)

maar TS, hoop dat je het snel weet en de test goed uitpakt!

18. Tali23

Tali23 Actief lid

19 sep 2008
    299
    0
    0
    zorg
    zoetermeer
    hahahaa
    ik heb er helemaal niets van gevoeld!
    zeg eerlijk...het is handig;)

..Heb je al getest?
    liefs

19. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Maris90: Weet je de uitslag al van de test?
    Succes met je keuze mocht het nodig zijn.

20. maris90

maris90 Lid

26 okt 2008
    24
    0
    0
    hallo,

Ik heb vannochtend een test gedaan; en niet zwanger! toch voel ik me er heel dubbel over...toen ik het zag voelde ik toch wel een beetje een teleurstelling... maar ik weet gewoon dat het op dit moment wel het beste is.
    Eigelijk hoef ik zaterdag pas ongesteld te worden, dus als dat weer op zich laat wachten doe ik iedergeval nog wel een test.

Maar op dit moment hoef ik me dus even nergens zorgen over te maken!

Deel Deze Pagina