Alsof dat niet genoemd word Marihi? Volgens mij word dat ook juist onder de aandacht gebracht. Alleen nu gaat het een keer over dieren
Het is ook niet omdat ik dit even in de aandacht wil brengen, dat ik niet om al het andere leed geef in de wereld.. Integendeel .
Dat zegt ook niemand. En natuurlijk maakt het ene leed niet dat het andere leed dan ook maar gedoogd moet worden. Mijn post was meer een antwoord op de vraag hoe Japanners dit nou juist een dolfijn kunnen aandoen.
Ik begrijp niet zo goed wat dit er mee te maken heeft.. Je kunt een abortus op geen enkele manier vergelijken met een dier wat afgeslacht wordt. Verder ben ik het wel met Berte eens, het is verschrikkelijk, maar met andere dieren gebeurd het ook. Allemaal voor de mens...
Idd ben ik met je eens! Snap zoiezo niet dat je dit hier neer zet, als het niks met dieren te maken heb Marihiiiiiiiii
Het slachten is al vreselijk, maar het feit dat ze een paar dieren gevangen nemen, vervolgens uithongeren en zo dwingen kunstjes aan te leren voor voedsel en verkopen aan dolfinariums over de wereld, is nog walgelijker. Deze dieren zijn de rest van hun leven getraumatiseerd. Zoek de films "the cove" en "Blackfish" eens op. The cove gaat over deze praktijken en Blackfish over de orka's in Seaworld.