vaccin gardasil schadelijk?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door zogezegend, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Dit is het risico van nieuwe dingen . De daadwerkelijke gevolgen en effecten van medicijnen en injectie worden vaak pas waargenomen nadat het daadwerkelijk gebruikt wordt bij mensen. Hier is niks aan te doen en is met alles zo. Dat het nu kinderen betreft maakt het wel vele malen erger maar ja wat kunnen ze anders. het is de doelgroep en de 1e generatie jeugd die nu de gevolgen zal moeten accepteren en de volgende generatie zat een beter en aangepast vaccine krijgen.
    Juist omdat het om kinderen gaat hadden ze de vaccine beter moeten onderzoeken en ook de gevolgen beter moet nagaan maar een proefdier is en blijft een dier en functioneerde toch anders dan ons menselijk lichaam

Wat ik begrijp gaat het om een vroegtijdige menopauze doordat de eierstokken verwoest worden. De menstruatie zal dan stoppen neem ik aan. Ik zou me dus geen zorgen maken nu nog niet en zolang ze menstrueerd en geen menopauze klachten krijgt niks ondernemen. Eventueel de huisarts bellen? Maar ja het is al gebeurd dus je kunt enkel afwachten of het wat heeft gedaan,

In onze familie hebben we geen vergrootte kans op borst of baarmoederhals kanker dus laat mijn dochter voor dit niet ente. Alle entingen hebben ze gehad tot nu toe maar deze vind ik

Duimen dat dit een toevallig geval was en de reactie op het vaccien geen standaard reactie is

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik ga ook niet voor dit vaccin voor mn dochter.

4. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Ik heb er geen ervaring mee maar wil wel even zeggen dat ik het heel erg vind voor je dochter en voor jou. Ik zou contact opnemen met de huisarts en vragen of er iets moet gebeuren of dat er iets mogelijk is.

Sterkte!

5. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik heb dat bericht ook gezien, je moet ff verder lezen meid. Heel veel vd info klopt niet en is om bewust angst aan te jagen.

Wat de gevolgen op lange termijn van het vaccin zijn is dus nog onduidelijk en om die reden hebben mijn dochters het vaccin niet gekregen.

6. ffff

ffff Bekend lid

9 okt 2012
    911
    545
    93
    Dat verhaal is erg ongenuanceerd, is erg emotioneel geschreven en insinueert meer dan er daadwerkelijk aan de hand is. Als je het artikel uit de BMJ leest waarop het gebaseerd is blijkt dat ook. Eén meisje op 40.000.000 vaccinaties komt vervroegd in de overgang, wat allerlei oorzaken kan hebben. Vermoedelijk is dit weer een storm in 'n glas water...

7. knap

knap Niet meer actief

Heb het niet helemaal gelezen, Maar het komt op mij over dat het vooral een anti artikel is en helemaal bol staat van hoe zeg je dat in normaal Nederlands(onzin.)

Als mijn dochter deze prik moet hebben zijn we al een aantal jaar verder. En dan denk ik dat ik hem wel laat geven.

8. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Dit is een soort Geenstijl tegen vaccins. Wat een gel*l. Slecht geschreven, veel herhaling en geen informatie. Als je je zorgen maakt zou ik het oorspronkelijke stuk erbij zoeken en deze site nooit meer bezoeken.

9. Papaver

Papaver Niet meer actief

Ach wat een suffe site. Een en al blabla. 1 op de 40.000.000? daar kan wel iets heel anders aan ten grondslag liggen! Daar komt bij dat dit stukje door een domme l*l is geschreven want wat is het slecht geschreven zeg! En 'opnieuw weer zeggen' lijkt mij de moeder der contaminaties, als je dat zonder blikken of blozen publiceert ben je behoorlijk dom bezig.

10. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Volgend mij wordt gardasil niet gebruikt in nl, wij krijgen hier een ander vaccin. Even helemaal los van de wetenschappelijke onderbouwing van dat artikel.

11. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

thanks ik hoop dat julliie gelijk hebben, en hier heet het vaccin anders dat klopt.
    ik schrok er erg van maar voel me nu enigzins gerustgesteld.

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    In Nederland is een ander vaccin gebruikt, nl. Cervarix en geen Gardasil. Staat ook in het artikel als je het even goed had gelezen.

Wat mij verbaast... is deze inenting verplicht? Nee toch?

En met alle nieuwe dingen op medisch gebied geldt, dat de op lange termijn risico´s pas veel later duidelijk worden. Vaak te laat. Denk aan de jaren 70 DES.

Hier gaat de inenting er vooralsnog niet in. Of die nou verplicht is of niet. Eerst de lange termijn resultaten duidelijk in beeld. Op alle vlakken.

13. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Niet verplicht hoor Booey! Gewoon vrijwillig, net als het hele vaccinatieprogramma!

14. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    mmm,

artikel niet gelezen, maar enkel de site geopend.
    Dit ziet er niet uit als een wetenschappelijke site, zelfs niet als een degelijke nieuwssite.

Gewoon zever in pakjes om ouders weer eens bang te maken.

Deel Deze Pagina