Dacht dat ik er echt uit was en dat ons zoontje Marlin zou gaan heten maar nu twijfel ik enorm. Wat vinden jullie het leukst: Marlin Marijn Marlen
Ik denk aan Finding Nemo bij Marlin... Marijn vind ik mooier Nog enkele ideeën misschien: Mathijs/ Matthijs Marten/ Maarten Mart Marc/ Mark Martijn Matthew Matty Tijn/ Thijn Thijs
het word er niet makkelijker op he, nu de meeste stemmen voor marijn zijn ik vind dat zelf ook zo moeilijk, dan denk je het zeker te weten en dan opeens... die twijfel...
@ Jalea: Nee het wordt er eigenlijk door zo'n poll niet echt makkelijker op nee. Maar ook leuk om te zien dat toch veel mensen de naam Marlin ook leuk vinden. En als dit nu de enige namen waren waar ik tussen twijfelde.. Finn en Jens behoren ook nog steeds tot de mogelijkheden maar ja zo'n andere stijl weer dat ik ze maar niet in de poll heb opgenomen... Zucht! En nog maar 4 weken te gaan!
Marlin, maargoed, ik vind het belangrijk dat een kind een naam heeft die ook in andere landen goed uit te spreken is
juff, wij twijfelden bij onze eerste nog een heel klein beetje over de naam, maar die twijfel was direct weg toen ons beebje er eenmaal was! als je je kindje eenmaal in armen hebt, weet je vaak opeens 'het is echt een... marlin/marijn/finn/jens' (zou een ander verhaal zijn als het opeens een meisje blijkt te zijn haha )
Grappig dat iedereen moet denken aan Nemo, ik wist dus helemaal niet dat die naam bekent was uit die film. Ik heb nog geen definitieve keus gemaakt en misschien is het ook wel zo dat als je het kindje eenmaal ziet je weet welke naam er bij hoort. e hebben nog 4 weekjes om na te denken.