Weinig bloeden?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Shantii, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Meiden,

ik zit momenteel midden in een miskraam, mijn hcg waarde was afgelopen donderdag nog maar minder dan 1, maar ik bloed dus echt amper. Als het een keer 1 maandverband vol is op een dag dan is dat het. Ook verlies ik amper stolsels, is dit normaal?? Ik bloed nu sinds donderdagmiddag. Maak me toch wel een beetje zorgen.

Wie kan mij meer vertellen?

Liefs Shantii

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoe ver was je dan? Dat scheelt natuurlijk ook!
    En hoe verlopen je menstruaties normaal? Als die ook licht zijn, zou ik me niet te druk maken, geloof ik.

3. Mayon

Mayon Niet meer actief

HOi, bij mij was het net als bij jou, maandag begon het (6 weken.) Ik heb niet meer als normaal gevloeid, wel twee stolsels. Ik voel(de) me ook onzeker of ik alles wel kwijt ben..

Voor de zekerheid kun je een echo laten maken.

4. Mayon

Mayon Niet meer actief

Het kan misschien ook zijn dat het nog goed moet gaan doorzetten?

En hoe weet je dat van je HCG, ben/was je onder controle?
    Ik heb daar bij mij geen idee van nl..

@RM, ligt het dus ook aan je normale cyclus?

5. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie antwoorden!

@Rozemarijke, bij positieve test was ik 4 weken en 3 dagen. Dus het zou dan een vroege miskraam zijn in dit geval!

@Gonnie vanwege de icsi lopen wij sowieso onder controle bij de gyn. Toen ik op 8 feb een positieve test had maar deze de dagen erna lichter werden heb ik op 10 feb bloed geprikt, toen was mijn waarde maar 13, een week later (afgelopen donderdag) moest ik weer prikken en mijn waarde was toen minder dan 1 vandaar dat ik het weet :) ..

Normaal gesproken bloed ik de eerste 2 dagen van me menstruatie altijd heel erg en dan 3 dagen amper. Nu lijkt het erop dat het niet echt door wil zetten met telkens maar die kleine beetjes. Ik wacht net nog wel even af en bel anders maandag of dinsdag wel voor een echo.

Was wel erg benieuwd of meer mensen dit herkenden en of dit wel normaal is. Ben namelijk erg bang voor een curretage.

6. Mayon

Mayon Niet meer actief

Oke, ik begrijp het.
    Volgens mij lijken we wel een beetje op elkaar ;) die angst voor curettage heb ik ook.. En de onzekerheid of alles wel weg is.. Rot he..

Heel veel sterkte, meer kan ik niet voor je doen..

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb 4 dagen gevloeid, voordat de miskraam doorzette.

wat betreft heftigheid: ik ben altijd wel redelijk zwaar ongesteld en ik hoor wel meer dat daar wel een verband lijkt te liggen, samen natuurlijk met de termijn dat je zwanger was.
    Ik ben half leeggebloed, maar dat zagen ze hier in het ziekenhuis maar een paar keer per jaar, zeiden ze.
    De meeste miskramen schijnen toch wel van lichte bloedingen tot aan zwaar bloedverlies te gaan, dus alles kan wel, zeg maar...

Ik heb alsnog een nacurettage moeten ondergaan, maar normaal gesproken zou je eventuee restweefsel ook met misoprostol/cytotec moeten kunnen opwekken.
    Dat mocht en durfde ik niet meer, vanwege die enorm heftige bloedingen bij mij...
    Maar de curettage is mij alles meegevallen, daarna hield het vloeien tenminste ook weer op en kon ik echt op gaan knappen.

8. mamsie86

mamsie86 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.635
    0
    0
    Ik heb gisterochtend een miskraam gehad, toen verloor ik aardig wat rood bloed en dikke stolsels en vandaag is het alleen maar bruinverlies en minimaal.. Gisteren had ik echt ontzettende krampen en dat is nu ook veel minder. Had gister mn verloskundige gebeld en die zei juist dat ik terug moest bellen als ik lang door bleef bloeden of het gevoel had dat ik leeg liep, want dan zou ik evt, gecurriteerd moeten worden. Maar begrijp die onzekerheid, heb ik ook nog steeds. Wil ook echt NIETgecurriteerd worden!

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Santie@ Zo als je weet heb ik ook een mk gehad van [4 week]
    Bij mij werd ook de test lichter !! De eerste bloeding was wat rozig dag twee wat donkerder maar geen stolsels zo als jij zegt.
    Wel hele erge buikpijn!! naar dag 4 was alles weer weg.
    Knuf meis

10. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Ik heb een vmk gehad bij 4wk3dg en ook bijna geen last gehad van bloedverlies en geen stolsels verloren. Bij mij begon het bloeden op vrijdag en de donderdag erna was het al helemaal over. En de dagen ervoor kon ik het gewoon met een inlegkruisje af. Het was bij mij eigenlijk nog lichter dan een gewone ongesteldheid. Dus je hoeft neit per se veel bloed te verliezen.
    Maar als je twijfelt of het goed is zou ik gewoon even de vk bellen om advies.

11. amber22

amber22 Lid

16 jan 2011
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb vorige week zondag een miskraam gehad bij 7 weken. Dit ging gepaard met weinig klachten. Ik had die vrijdag daarvoor een echo i.v.m. wat licht bloed verlies toen zat er nog wel een vruchtzakje etc. Nacht van zaterdag op zondag slijm en bloed verloren en ik denk het vruchtzakje. De maandag hierna weer een echo gehad en alles was weg. Toen tot donderdag wat licht bloedverlies gehad en weinig pijn klachten.
    Dus het hoeft niet zo te zijn dat je veel pijn hebt en veel bloed verliest.

12. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh wat fijn om dit te lezen! Dat stelt me echt wel even gerust. Hier donderdagavond zulke erge buikkrampen gehad, toen ik de vaatwasser uitpakte ben ik gewoon in elkaar gezakt op de grond van de pijn! En kon alleen maar janken. Maar het bloedverlies was dus redelijk minimaal. Nu gister wel een paar stolseltjes verloren. We hebben zon wc waar je het niet uit kan vissen dus of het het vruchtje is geweest weet ik niet. Ik denk dat ik deze week sowieso wel even voor een uitgangsecho moet komen omdat we deze ronde gewoon weer verder gaan met de icsi en dan zal ik het wel zien!

Iedereen bedankt voor de antwoorden wat is dit forum toch fijn voor mijn gemoedsrust hihi.

Knuff

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.049
    2.857
    113
    Bij 6 weken een miskraam gehad en ik heb maar 1 dag wat bloed verloren (en iets van een vruchtzakje ofzo) verder niet echt stolsels, en de dagen voor en na die ene dag bloed wat bruinverlies. Ik had daarna nog wel een paar avonden redelijk wat buik/rugpijn en toen kwam er dus, behalve een klein beetje bruin, niks uit. Vond dat best eng! Maar mn cyclus kwam meteen weer op gang daarna en nu weer ongesteld geworden na 27 dagen! En.. de is dus wel wat heftiger dan normaal, meer buikpijn en bloedverlies, net of er nu nog wat meer uit komt ofzo (heb normaal hele lichte menstruaties zonder buikpijn).

Mijn test was supersnel weer wit trouwens na die ene dag bloedverlies, dat stelde mij wel gerust dat het vast wel goed ging. Dus.. bij iedereen is het weer anders!
    Sterkte..

14. Shantii sterkte ermee :( was het eindelijk raak en dan nu een miskraam ik hoop dat je gauw zwanger weer zult zijn en blijven!!

Hier was het ook de eerste dagen niet veel, pas na het verliezen van het vruchtje kwam alles eruit.. en dan nog was het maar iets meer dan mijn normale menstruatie.. daarentegen had ik laatst mijn eerste ongi na de miskraam en dat was veel meer! (hier maar 1 stolseltje -> vruchtje)
    Echo is idd wel verstandig lijkt me.

15. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb in oktober een vmk gehad met 4 weken...had toen een week lang flink wat bloedverlies. Meer dan bij mn menstruatie.
    Vorige week een miskraam gehad met 7 weken en nu had ik weinig last van bloedverlies.
    Wel wat stolsels verloren, maar na 3 dagen geen bloedverlies meer wat dus best onzeker makat of alles weg is.
    Inwendige echo gehad, maar geen vruchtzakje meer, hcg was nog wel erg hoog dus gisterer weer wezen prikken.
    Wacht nog op de uitslag, maar hoop wel dat het hcg voldoende is gezakt.

16. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb vrijdag sowieso gelukkig een echo dus dat is wel erg fijn!

Hier is het bloeden sinds vanmorgen echt gestopt, toch wel snel, ben donderdagmiddag begonnen met bloeden en vandaag is het nog maar dinsdag. En dan ook maar heel weinig gebloed en amper stolsels, maar mijn hcg was donderdag minder dan 1 dus het zal wel goed zitten. We horen het vrijdag wel! Ben erg benieuwd.

Desiree, ben dan benieuwd bij mijn volgende menstruatie (al hoop ik niet dat die er komt ;) want we gaan meteen weer door)

Blue, hoop dat jou hcg ook al flink is afgenomen!!! Dan kan je het teminste ook echt goed afsluiten lijkt me.

17. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    hoi, heb gister de uitslag gehad en mijn hcg was voldoende gedaald. Hoef niet terug voor verder onderzoek. Ik merk ook dat mijn lichaam al reageert. Sinds 2 dagen geen gevoelige borsten meer en de moeheid is over. Weten jullie vanaf wanneer ik nu moet rekenen met mijn cyclus? Of moet k dan weer een menstruatie afwachten? Hoop het niet.

Deel Deze Pagina