Ik zou graag overduidelijke ovudipsticks testjes zien...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Lolieken, Feb 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mama 2011

mama 2011 Niet meer actief

heey dames,

ff een vraagje. ik gebruik sensitest ovulatie dipstick. nu vroeg ik me af hoeveel dagen van te voren ze zichtbaar beetje positief zijn? dus tegen het positief aan?
    ik moet nu echt nog goed turen ze zijn nog niet echt positief terwijl ik over 3 dagen ongeveer mijn eisprong moet hebben

2. griekie

griekie Bekend lid

Jan 2, 2009
    579
    1
    0
    hi meiden,

hier is die van mij.

groetjes,

Griekie

3. gyanokyandro

gyanokyandro Niet meer actief

bij mij was op zondag nog amper een 2de streep en op maandag ineens meteen posi....die avond en de ochtend erna werd ie al weer lichter.....

4. zus01

zus01 Niet meer actief

na mijn 'redelijk' positieve test van vrijdagavond, heb ik gistermiddag ook nog een test gedaan. die was iets minder duidelijk dan die van vrijdag. zowel vrijdag als -gisteravond geklust! :D
    nu voel ik vandaag een zeurende pijn in mijn onderbuik. alsof het mijn darmen zijn, maar dan anders. zojuist ook wat roze slijm bij het afvegen. zou dit dan mijn ei zijn?
    het zou wel frappant zijn en dus wel kloppen met de positieve ovu-test van vrijdag. ik hoop vanavond nog te kunnen klussen, want beter te veel dan te weinig, toch?

vind het wel leuk om zoveel vergelijkingsmateriaal te zien van de ovu-testen. je wordt toch een beetje onzeker van al die streepjes die je ziet.

5. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

Jan 20, 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk om te zien! Ik doe voorlopig nog niet aan ovutesten, maar later misschien wel... Zijn er mensen die daar snel zwanger mee geraakt zijn?

6. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

Jul 1, 2008
    1,107
    1
    36
    Ik, eerste ronde. :) Kan ook geluk geweest zijn natuurlijk. Maar het klopte toevallig allemaal. Hihi.

Share This Page