Hi meiden, ik mag officieel pas over 4 dagen testen volgens mijn cyclus. Omdat ik mijn nieuwsgierigheid niet kon bedwingen heb ik, tegen beter weten in, gistermiddag een kv 2 voor 5 test gedaan. Negatief. Was dit moment echt te vroeg of ben ik gewoon niet zwanger? Ik voel me wel anders en had rond de innesteling ontzettend last van menstruatiekrampen dat ik echt even moest zitten. Wat hebben jullie voor advies? Zijn er uberhaupt meiden die voor de NOD getest hebben? thnx
Dan heb je dus 5 dgn voor je nod getest met middagurine! Test over 2 of 3 dagen nog eens maar dan met ochtendurine! Denk dat je te vroeg getest hebt! Het kan echt nog twee kanten op als je nog een aantal dagn voor je NOD zit! Succes!
Hey hey, het ligt heel erg aan de hoeveelheid hcg die je aanmaakt. Dit is bij iedereen anders. Het zou zomaar kunnen dat je wel zwanger ebnt, ik heb genoeg gelezen hier over meiden die pas op of zelfs na nod posi testen. Ik zou zowiezo als je zo vroeg test ochtendurine nemen. Liefs mij
Ik heb op 12 dpo getest dus 2 dagen voor mijn nod. Testjes staan in mijn album. Dat je negatief getest hebt, wil niet perse zeggen dat je niet zwanger bent hoor. Sommige vrouwen maken wat later hcg aan dan de andere. Die van kv 2v5 zijn wel heel fijn, die zou ik over een paar dagen nog eens gebruiken. Liefs Margot
ik perongeluk 6 dagen voor NOD. Wist niet wanneer ik mn ei had gehad omdat ff iedere keer mn kruisje verplaatste. Was wel heel vaag hoor. De foto's staan in mn album. Liefs mij
@Leeuw hoezo.. beter niet?? Had je ook een negatieve test dan? Wel leuk dat we gelijk lopen. jij ook succes met wachten... Vind je het ook zo moeilijk?
nee ik heb nog niet getest, maar nu ik lees dat er mensen zijn die voor nod getest hebben EN ook nog positief was, dan word het lastig om me in te houden! hihi nog even volhouden! succes
en bij mij was hij negatief wacht nog maar ff dan... Ben heel benieuwd! Laat het eventjes weten als je dat wilt. liefs
niet bij iedereen is ie gelijk positief he, sommigen testen een week na nod pas positief, dus kan nog alle kanten op! spannende dagen! ik laat het je weten, jij mij ook?
ik had 4 dgn voor nod getest, deze was negatief. toen 3 dgn voor nod, weer negatief, de volgende dag dus 2 dgn voor nod een licht positieve test! Het kan dus echt nog alle kanten op. Zelf wist ik gewoon dat ik zwanger was! Had vreselijke last van mijn onderrug en dat heb ik normaal echt nooit en krampen in mijn onderbuik, alsof je ongesteld moet worden. Hoop voor je dat je snel een positieve test hebt!