ik zou graag zien...

Discussie in 'De lounge' gestart door Mams136, 15 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek

Ik ook!!

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    aan de eene kant JA GRAAG!! Aan de andere kant...vind het juist zo lekker daar af en toe rond te neuzen.
    Mijn man heeft er ook n redelijke hekel aan. Maar zo af en toe komen we er toch.
    Als er n webshop is kan ik dat mooi vergeten! ;)

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik snap eigenlijk niet dat Ikea dat nog niet heeft gedaan, een webshop openen, dat zou volgens mij gigantisch lopen, als een tiet zeggen we hier dan :D

4. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Ja echt! ik hoor de vrachtwagen al voorrijden.. (piep, piep.. en laden maar) heerlijk!
    :) Maar helaas moet ik ook mijn man smeken, en vaak ga ik gewoon slijmen.. (dan gaat ie wel mee) maar niet meer met de kids. De oudste is makkelijk, maar de jongste.. pftttt...
    Daarom ga ik de volgende maand met een vriendin shoppen! Ikea here we come :)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zei het toevallig gister nog tegen mijn schoonmoeder. Dat als IKea een webshop zou nemen ze waarschijnlijk ook een hoop extra klanten binnen halen. Vind Ikea echt geen leuke winkel om te shoppen. Ga daar alleen heen als ik echt doelgericht iets nodig heb.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou graag willen dat de H&M hun hele collectie in de webshop zou aanbieden!

Ikea webshop vind ik ook wel een goed idee, alhoewel wij er niet heel ver vandaan wonen.

7. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Van de H&M wordt ik gek! laatst wou ik daar bestellen. Stond er op voorraad. Kom ik bij de kassa (webshop) en je raadt het al.. Niet op voorraad.. ;)

Deel Deze Pagina