Zeker Norah, prachtige naam! Evi vind ik ook wel leuk maar ik vind de schrijfwijze Evy leuker. Leah vind ik niet zo leuk.
Ik zou in elk geval die niet-functionele -h achter de namen weglaten. Deze drie namen, mwah, nee. Nora vind ik lichtjes leuker dan Lea.
Allereerst, mooie titel. Duidelijk en positief (I like). Ik vind al jullie drie namen echt leuk. Lastige keuze dus. Denk dat ik voor Leah zou gaan omdat ik niemand persoonlijk ken die zo heet, maar ik vind Evi en Norah ook leuk. Edit: Waarom wil je een H achter Norah (en Leah)? Omdat het wat specialer of exclusiever klinkt? Vind het zonder H namelijk ook mooi (en behoeft minder uitleg later).
Norah vind ik het mooist. Voor mij lijkt er een 'h' bij te horen. Het maakt de naam en uitspraak zachter.
Bedankt voor je reactie, Jellebelle! Haar zus heeft ook een h achter in haar naam. Vind Norah ook iets internationaaler.
Ik zou voor Leah kiezen, als ik de keuze had tussen deze 3. Juist omdat de naam niet zoveel bekend meer is vind ik het leuk!