hoi dames de titel zegt het eigenlijk al ik ben opnieuw zwanger na dat ik vorig jaar mn zoontje heb verloren nadat hij 16 dagen in het ziekenhuis had gelegen. nu heb ik volgende week maandag mn eerste echo maar ben echt heel bang dat het niet goed zit dat we het hartje niet zien. heb op dit moment ook helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben mn borsten zijn gegroeid maar dat is ook echt alles.. ze zijn nu ook helemaal niet meer gespannen en heb voor mezelf echt het idee dat het fout is.. zijn er meer meiden die zoiets hebben meegemaakt?en waarbij het toch goed is gekomen? wacht met angst en spanning tot het maandag is. liefs
Hi Leonie, Ik ben zelf niet zwanger (niet dat ik weet i.i.g.), maar dit is ook mijn angst mocht ik weer zwanger zijn. Bang voor wat er zal komen. En eigenlijk moet je blij zijn Hopelijk is het snel maandag en ziet alles er goed uit. Angst zal wel je hele zwangerschap een rol spelen. Je bent je veel bewuster van wat er mis kan gaan. Een manier vinden om daar overheen te stappen en er iets posititiefs van te maken is denk ik best lastig. Sterkte! Liefs chantal
lieve leonie gefeliciteerd met je zwangerschap meid ik kan me je angst goed voorstellen ik heb dat nu nog steeds bij elke controle weer.... heel veel sterkte met wachten en ik duim echt voor je voor een mooie echo!