...ik vannacht en nu net ons kleintje voelde. Maar ik ben 'nog maar' 14 week. Maar ik herken het zo van de zwangerschap van mijn dochter. Maar goed herkent iemand dit al zo vroeg bij de 2e of volgende zwangerschap?
Ik voelde het ook veel vroeger. Bij 13,5 week wist ik het zeker. Placenta lag bij mijn dochter voor, haar voelde ik met 16/17 weken. Nu ligt de placenta boven en voel ik het heel duidelijk, en ook dagelijks (niet vaak). Mijn moeder voelde mijn zus al met 12 weken (maar dat was ook een druktemaker...)
Mijn dochtertje voelde ik met een week of 18-20, die wordt bijna 3. Dus nu veel eerder. Ik moet wel zeggen dat ik toen ook nog ietsjepietsje strakker in mijn vel zat.
1e zwangerschap voelde ik met 16 weken, 2e met 15 weken. Kan dus best wat je zegt, je weet zelf wel hoe het voelt.
Eerste voelde ik met 18 weken, ondanks dat de placenta voor lag. De tweede voelde ik al vanaf 12 of 13 weken.... okay zij was en is ook veel beweeglijker dan nummer 1. En de placenta lag nu achter. Dus het is heel goed mogelijk dat je je kleintje al hebt gevoeld.
best mogelijk idd! ik voelde mijn 2e (nu nog zwanger van) ook met 14 weken! mijn eerste met 16 weken.. maar nu herken ik het gevoel, heel zachtjes dat wel en niet vaak maar ik weet zeker dat ik hem/haar gevoelt heb! lekker genieten
Ik moet het nog gaan meemaken, maar wat fantastisch dat jullie het al zo vroeg voelen. Geniet ervan!! Lijkt me een fantastisch iets...
Ik weet niet meer wanneer ik het voelde bij de eerste, ik denk rond de 19 weken. Placenta lag voor. Bij de tweede wist ik het zeker bij 14,5 week. En vanaf 17 weken voel ik de baby dagelijks. Dus het kan zeker wel bij 14 weken! En dat terwijl ik niet bepaald dun ben.
Maar dat maakt toch niet uit? Je voelt je kindje in je baarmoeder en niet aan de buitenkant van je buik toch?
Kan best hoor, ik voelde ons kleintje ook al zo vroeg en dat terwijl dit mijn 1e zwangerschap is! Mijn placenta ligt ook achter en vrij hoog, dus dat speelde ook mee dat ik haar al zo vroeg kon voelen!
Klopt! Je voelt je kindje doordat je bm door zijn bewegingen tegen je organen ed aanstoot. Daar heb je niet zo snel vet zitten. Ik voelde mijn tweede met 10 weken een fractie van een een seconde. Geloofde het niet tot ik een week later bij de echo het weer voelde en zag. Volgens de vlos kon het ook. Geen plopjes, dat kan echt nog nuet dan, maar een kriebeltje.
Kan! Het is mijn eerste, maar voelde het al met 14.2 weken. Sindsdien elke dag, en elke dag langer. Zolangzamerhand wordt het gekriebel steeds meer plopjes. En dat terwijl de placenta aan de voorkant ligt, ik had t zeker niet zo vroeg verwacht en ben er superblij mee.
Ik voelde mijn beide kindjes ook al met 14 weken, hoewel niet elke dag nog. Lekker van genieten, nu het nog geen flinke schoppen maar lieve kriebeltjes zijn .
Ik voelde het bij de eerste met 11w2d, en deze keer met 11 weken precies. Kan dus prima hoor! (zeker als je weet wat je moet voelen)
Dit is mijn 3e zwangerschap, helaas 2 miskramen gehad. Dit beebje voel ik nu ongeveer een weekje..Het goed als kriebelen en soms een beetje pijnlijk, dan weet ik dat hij/zij weer lekker druk is. Ook met de Angelsounds hoor ik stompen en zwemgeluiden.
Kan heel goed idd! De vorige keer lag mijn placenta voor en voelde ik ons meisje pas schoppen met 22 weken zwangerschap. Nu ligt ie aan de achterkant en voelde ik uk veel vroeger! Met 13 weken zwangerschap wist ik het zeker, maar dat terug redenerend voelde ik hem met 9 weken al...bizar haast, maar waar!
Ik heb dit keer mijn baarmoeder voor liggen en voelde de kleine ook vorige week voor het eerst. Was toen 15 weken zwanger.
Bij voelt het als plopjes, een soort gekriebel van luchtbelletjes zoals je dat ook wel in het zwembad voelt als er iemand langs je zwemt.