Huh? Hoe halen ze het in hun hoofd! Wij haalde vroeger ook wel eens wat uit, maar hier kan ik toch echt de lol niet van inzien! Wat een stelletje eikels zeg! Nou ik zou ze ook niet heel laten als ik wist wie het gedaan had!
Helaas Renate, ze zijn niet gepakt. We hebben wel zo'n vermoeden wie het zijn en we weten ook dat iemand het gezien heeft, maar die durft zijn bek niet open te doen.....hij is wel degene die bij de buren van onze vrienden aangebeld heeft dat er brand was. Hij durfde niet eens bij onze vrienden zelf aan te bellen, dus dan weet je al hoe laat het is.
wel gloeien go^&#(@$*(@$& mme dit is toch niet normaal meer zeg... allemachtig nog aan toe.... ik hoop dat de 'getuige' zich nog bezint en toch de daders aanwijst.
Jemig, ik kan me hier toch zo kwaad om maken he! Wat een stelletje hufters, ik hoop echt voor jullie dat ze toch nog gepakt worden.
Jeetje zeg Ik snap dat niet, waarom kunnen mensen niet gewoon van iemand anders zijn spullen afblijven. Ik word hier toch zo kwaad om Veel stekte!