en elke? Was de zwangerschapstest ook positief? Oja een andere vraag. Stel je test met de ovu testen voor zwangerschap. Vanaf wanneer gaf hij een extra streepje aan?
Hey Chrissie, heb nog geen positieve zwangerschapstest gehad... Maar ben ook nog niet ongesteld dus blijf nog een héél klein beetje hopen. Heb sinds daarstraks wel pijn in m'n buik en rug, had dat 2 dagen geleden ook. Ben benieuwd! Liefs..
Vanaf hoeveel dagen (voor nod) teste jullie positief met de ovutest? En teste jullie dan s'ochtens met ochtend urine of s'vonds? groetjes Inger
Hey Chrissie en Inger Ik testte eerste keer 4 dagen voor NOD en toen was ie bij mij pos. 2 dagen voor NOD was de streep heel erg duidelijk, zo duidleijk had ik hem nog nooit gehad tijdens de ovulatie . Dag van NOD teste ik met CB en bleek zwanger. Ik deed de test de ene keer met ochtend urine en een keer 's middags, maar beide waren pos. @Elke, wat jammer dat de zw. test nog niets aangeeft Is de ovulatietest nog wel pos. Knuf Liena
Gisteravond op de ovulatietest geen 2e streepje meer te bespeuren dus ik kan al m'n hoop opbergen! (al doe ik dat nog niet helemaal om dat ik nog niet ongesteld ben). Voel momenteel ook helemaal niets meer, geen buikpijn, geen opgeblazen gevoel,.....niets!