Ik zit nu op 2 dagen overtijd. En vanochtend een licht positieve test. Het is niet superduidelijk, maar hij staat er echt. En vandaag ook nog precies 1 jaar getrouwd, dus een mooier kado kunnen wij ons niet wensen. Durf nog even geen banner te maken, morgen nogmaals testen en hopenlijk dan een duidelijkere streep.
meid wat spannend voor je.. ik heb precies hetzelfde alleen ik ben bang dat het bij mij een indrrog lijntje is maar ik heb het wel op 3 testen maar dan wel 3 van hetzelfde merk X en wat een spanning he
Lin : het zou heel goed kunnen dat je zwanger bent, en dat je gewoon een wat late innesteling hebt gehad! De goedkope kruidvattesten zijn erg gevoelig ( 2 voor 5 euro) en daar zou je heel snel al weer mee kunnen testen! Succes! En gefeliciteerd met je trouwdag!
GEFELICITEERD! geniet ervan meid! @birde: ik zou gewoon nog een test doen van een ander merk al vind ik indrooglijntjes en 3x wel vaag en ze zeggen streepje is streepje al wil ik je niet te vroeg blij maken natuurlijk maar ik geloof niet zo in indroog lijntjes en helemaal niet 3x dan moeten ze de fabriek van die testen sluiten ! hahahhaha succes girl hou ons op de hoogte!
he gefeliciteerd en dat op je huwelijksdag echt super tof! ook nog gefeliciteerd met je trouwdag! geniet ervan. want mijn moeder zegt altijd voor je het weet zijn ze groot. ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je er echt van mag genieten liefs