Ik zweet peentjes...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kanellie, 31 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    WOW :confused: wat geweldig.. alles is gelukkig goed, kindje groeitje goed op schema en we hebben het hartje zien kloppen... wat een last is er van mijn schouders gevallen zeg pffff :) kan voor mijn gevoel nu echt gaan genieten, ben helemaal blij!

Cjpt hoe is het bij jou gegaan?

Liefs Nelleke

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Van harte gefeliciteerd, heel fijn dat je een goede echo hebt gehad. nu lekker gaan genieten.

3. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Thanks, ga ik zeker doen... loop sinds de echo al helemaal blij rond dus komt vast goed allemaal!

Liefs Nelleke

Ps: Iemand al wat van Cjpt gehoord... ???

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi nelleke, gefeliciteerd!

Wij hebben ook een geweldige middag gehad, zijn er nog stil van! Er was een heel duidelijk en sterk hartje te zien met de inwendige echo. Ben 2 daagjes teruggezet naar 8 weken en 3 dagen maar daar had ik al opgerekend omdat ik altijd een late ovulatie heb (dag 18 ).

Zo nu gaan we proberen alleen nog maar te genieten!

X Cindy

5. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Geweldig Cindy jullie ook gefeliciteerd, begon me al een beetje zorgen te maken omdat ik niks hoorde haha (ik weer eens in de bocht)...!!! Volgens mijn echo was ik nu ook 8 weken 2 dagen maar dat kwam meer omdat ze het niet duidelijk kon meten, beebje is +/- 1.86 cm groot... laat voorlopig de banner nog even zo tot de termijnecho dan weten we de exacte uitgerekende datum, was nu nml weer 17 aug. mja ons kindje doet het en dat is het belangrijkste... dan maken die paar dagen ook niet meer uit!!!

Liefs Nelleke

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Nee precies, lekker belangrijk, dat zien we dan wel. Bij mij was hij/zij 1,72 cm groot. Dus misschien klopt die 8 weken en 5 dagen bij jou wel gewoon.

7. Shel

Shel Actief lid

27 okt 2008
    136
    0
    0
    Regio Utrecht
    Dames, van harte gefeliciteerd! Wat een goed nieuws! Ik heb aan jullie gedacht vandaag.

Geniet ervan! :)

Liefs
    Shel

8. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Ik ben blij met dit goede nieuws voor jullie! :)

9. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Dank je wel dames... voor die echo voelde ik me alleen maar somber omdat ik eigenlijk van slecht nieuws uitging maar nu... :) :) :) dit pakken ze me al niet meer af! Zo appart om het hartje te zien kloppen, mijn vriend zat ook helemaal te glunderen... GEWELDIG :)

Liefs Nelleke

10. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Oeila heb ik nets van me laten horen das ook wat.

Mijn echo was ook goed en het hartje klopte mooi
    Ondanks een eigenwijze echo dame had ik toch gelijk met de berekening en ben ik 9+6 zwanger.

Ik ben nog nooit zo blij geweest als vrijdag.
    Mijn collega's weten het ook bijna allemaal want ik kon niet anger mijn klep houden.

11. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Hartstikke mooi kimmeding dat je een goede echo hebt gehad... nu lekker genieten :D

Liefs Nelleke

Deel Deze Pagina