Hallo allemaal! Ook ik ben net nieuw hier en ben nu al verbaasd over hoeveel mensen precies hetzelfde meemaken als ik! echt een supersteun! liefs Leonie
Hoi hoi Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Ben je bezig voor een kindje of ben je zwanger ? Liefs wolly
hey hey! bedankt! Euhm, mijn vriend en ik gaan vanaf januari voor het 'echie', maar ben er niet helemaal zeker van dat ik nu niet zwanger ben. Heb a.s. vrijdag een echo voor de zekerheid! erg spannend allemaal! en jij? liefs leonie
Hoi meid Spannend zeg, had je al een test gedaan? Heel veel succes met je echo vrijdag. laat je het weten hoe het is gegaan? Ik ben nog niet zwanger ben nu bezig met onderzoeken bij de gynaecoloog. Liefs wolly
hey meis! Ja, maar negatief getest. Ik ben nog aan de pil en word dus ook nog 'gewoon' ongesteld. maar mijn klachten zijn volgens de huisarts toch wel duidelijk dus vandaar die echo! Maarre.. wat voor onderzoeken onderga je dan zoal? en ben je bezig voor de eerste? liefs Leonie
Heyhey Ok spannend dus. Ik heb een toppic bij vruchtbaarheidsbehandelingen, wolly in de mmm daar kun je alles lezen. Het is een beetje veel om hier neer te zetten. Liefs wolly
hey! heb je topic ff gelezen.. wist eigenlijk niet dat je zo snel al doorgestuurd kan worden?! wel fijn hoor, hoef je niet eerst door alle ellende en onzekerheid. Maarre je bent dus nog niet zwanger? verder nog uitslagen gehad? Heel veel suc6 in ieder geval en dat je maar snel posi test! liefs leonie
Heyhey Dankje Ik ben sneller door gestuurd omdat ik een schildklier probleem heb en al langer met het probleem loop van niet ongesteld worden, vandaar dat ik naar de gynaecoloog mocht. Ben er ook wel heel blij mee hoor. 19 nov krijgen we de uitslag van de bloedtest en zaad onderzoek en gaan ze inwendig onderzoek en echo's doen. Dus nog even afwachten. Liefs wolly
hey leonie! ik zie dat je zwanger bent?! gefeliciteerd! Afgelopen vrijdag natuurlijk echo gehad, niks kunnen vinden. Aan de ene kant ben ik blij dat er niks ernstigs is, aan de andere kant teleurgesteld omdat er nog een kans was dat ik zwanger zou zijn. Maar goed we gaan gewoon weer verder! Enne.. geniet ervan meid! kus leonie
He Leonie, Welkom, Jammer van het nieuws na je echo, ook al ben je dan nog niet echt bezig het is natuurlijk wel enorm spannend als je dan toch het vermoeden hebt! Ik hoop dat je gauw zwanger mag worden, succes! Groeten, Doortje