Vriendin van me heeft nu, na een IVF, op 4 week en 3 dagen een HCG van ruim 500 gemeten. Is dit normaal of kan dit duiden op een 2ling zwangerschap of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Ik zelf maak me, gezien haar geschiedenis, over dat laatste me zorgen, maar goed, wil haar natuurlijk niet bang praten, dus ff hier mijn vraag aan jullie. Ik hoop uiteraard van harte op een tweelingzwangerschap, maar dat stemmetje gaat mn hoofd maar niet uit.
Volgens mij is dat een mooie waarde. Mijn HCG-waarde was 400 met 4w3d. Het was één kindje. Helaas wel geeindigd in een missed abortion met 8 weken, maar dat heeft niks met de HCG-waarde te maken. Tijdens de zwangerschap van onze meid was met 4w3d de HCG-waarde 130.
Mijn hcg waarde was 880 en het gaat nov steeds goed. Het is er gewoon 1 hoor. Ik haalde me ook van alles in me hoofd omdat het zo hoog was. Maar het gaat nog steeds Goed. De ene heeft gewoon sneller een hoge hcg waarde als een ander
een vriendin van mij had ook iets van over de 800 bij 4weken.... ik had zelf bij deze zwangerschap bij 3w6d een HCG van rond de 24, en de week erna zat ik op 1600...was zwanger van een 2ling, en nu nog 1 gezond beebje in mijn buik....
Hier 180 bij net geen 4 wk, is dus weinig in vergelijking met sommige anderen maar wel 2x een gezonde knul. hCG KAN iets zeggen maar je kan er zeker niet van aflezen of het er 2 zijn. Spannend!
Ha maartje, Ik had 310 op 4 weken en aangezien het elke 48 uur verdubbelt zal ik ws ongeveer hetzelfde hebben gehad als je vriendin nu. Het is iig 1 kindje en en we hebben het hartje zien kloppen. Ik denk dus dat het een prima waarde is hoor. Natuurlijk kan het een tweeling zijn maar zo'n waarde zegt daarover niets. Volgens mij goed teken dat het redelijk hoog is zelfs. Duidelijk zwanger dus.
Thnx dames!! Vriendinnetje heeft met 6 week een keurig kloppent hartje in de baarmoeder gezien!! Ze hadden nog ff extra geprobeerd te kijken in de eileiders, maar konden daar niets vinden dus....