Dank jullie lieverds. Ik ben gedouched en zit al in de startblokken. Ik ben toch wel nerveus nu hoor!
Nogmaals, heel veel succes! M'n duimen draaien. Ik wil zo graag voor jullie dat het allemaal goed komt. x
Nou dees je bent niet de enige nerveuze. Ik zit nu al een uur misselijk te wezen in de trein van de zenuwen haha..
Ze kan elk moment hier zijn. Ik sta bij het station te wachten, brrrrrr. Zenuwen gieren door mijn lijf nu. Zo manlief halen en dan gaan we
Whoehaaaaa, van de zenuwen zaten we op de verkeerde afdeling haha. We zitten nu goed en zijn nog op tijd, pffffff
haha wat een spanning he zit je in het ez? heel veel succes meid weet dat er hier voor jullie geduimd word
Hoi Dames, Zit hier op mijn werk en dacht even rond neuzen hier.. Zie nu dat dit allemaal vandaag is! SUPER spannend.. Succes!!
Met tranen in mijn ogen van ontroering lees ik jullie verslag tot nu. Wat mooi dat jullie elkaar gevonden hebben. Ben zelf ook niet de jongste en hoop voor jou Dees dat het geluk op je pad komt. En ikdus wat geweldig dat je dit voor haar doet. Ook ik ga jullie volgen, hoop zo op een happy end. X Lente
Succes!!!!!!!!!!!!!!!! Ben erg benieuwd naar de uitkomst van jullie gesprek, maar in de tussentijd succes!!!!!!
Nou een heel verhaal. We hebben ook lang binnen gezeten. Ik zal het nu beknopt vertellen. Ze hebben Ikdus veel vragen gesteld. Omdat ze nog een kinderwens heeft willen ze het eerst in het team bespreken. Alleen wil ze voor mij eerst groen licht van de gyn die de zwangerschap heeft begeleid en van de internist. Dit omdat ik bij de bevalling er bijna was geweest. Ik vind dit alleen maar goed. Dus eerst 27 mei naar die gyn. We hebben er zelf voor gekozen om voor Ikdus nog niks op te starten voordat we groen licht hebben. Wel is er bij Ikdus een echo gemaakt en ze heeft een pco-achtig beeld waardoor de kans op overstimulatie groter is. Dus ook dat moet worden mee genomen. Dus eerst het oordeel van 27 mei nu afwachten. We willen zelf in elk geval absoluut geen risico's lopen, ook voor Ikdus niet. We zitten nu op een terras en gaan lunchen
spannend nog steeds dus! Nog een maand wachten en dan krijgen jullie de verlossende woorden. Ik zal voor je duimen!!