Ik dacht dat Dees één juni terug moest komen. Maar ze word gebeld morgen om half drie. Dus dan is er meer nieuws. En hopelijk ik snel bij de psych terecht kunnen. En even de pil uit mn lijf laten werken na dat gesprek. Voor mijn gevoel duurt het allemaal een eeuwigheid, terwijl de tijd enorm vliegt !
***UPDATE*** Dees is gebeld het hangt allemaal af van mijn bloedwaardes en het gesprek met de psycholoog, voor ze akkoord gaan. Ze hebben wel al eerder donors gehad die nog een kinderwens hadden. Ik krijg een uitnodiging per brief voor de psycholoog en als ik klaar ben met de pilstrip moet ik stoppen met de pil ( jammer ben net zaterdag weer begonnen ) en dan mn tweede ongi moet ik naar de poli bellen op dag één om op dag twee of drie te komen voor de bloedtest en een inwendige echo.. Ik hoop dat het allemaal een beetje zal vlotten, want in september ga ik weer naar school als het meezit.
Weer een update vanaf hier. 6 juli mag ik langskomen bij de psychiater. Nog even en ik ben klaar met de pil. Ik hoop zooo erg dat het allemaal op schiet. Want als ik naar school ga in september weet ik niet of ik om de dag weg kan. Maar goed ik zet natuurlijk alles op alles voor mn lieve Deesje.
Dankjullie wel dames. Ben vandaag gebeld door de afdeling van psychiatrie. Met de vraag of ik eerder kon komen. En het is as. Maandag al! Anders as. vrijdag, maar dan moet ik helaas werken. Met Dees gaat het ook goed
Tjaa ik hoop op deze manier dat er ooit meer donatrice's komen. En dat dames die zoiets nodig hebben maar hun arts er niets over zegt er op deze manier ook over kunnen nadenken. Alle lieve meiden verdienen het om moeder te mogen worden, op wat voor manier dan ook !
Hooii meiden ! Gister naar de psycholoog geweest, gesprek ging goed! Als t aan haar ligt krijgen we groenlicht. Maar het is natuurlijk de arts die beslist(vanwege mijn leeftijd en evt. kinderwens voor later) en de bloeduitslagen straks. Dus het is nog spannend. Maar het is weer een stap dichterbij! Nadat we klaar waren zijn we nog even naar de action geweest. Leuke winkel haha. Dees gaat me echt nog koopziek maken hahaha. Dees, die had/heeft een urineweginfectie en cycstes in dr baarmoeder. Met enorme pijn heeft ze daardoor ook twee keer even in het ziekenhuis gezeten om te onderzoeken wat het is. Gelukkig was het niets ernstigs, maar klote is t wel. Nu is ze ziekjes. Ik ook, dus zijn we samen ziekjes haha. Dees is echt zo een topper en Luuk, och wat een scheetje Vanavond is mijn doorbraakbloeding begonnen dus morgen dag 1. En dan is het wachten of ik gauw een goede cyclus heb, ik hoop het!