wipstoel of schommelstoel fisherprice

Discussion in 'De babyuitzet' started by FutureMama81, Apr 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FutureMama81

FutureMama81 Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    Ik vroeg me af wie 1 van deze producten heeft en hoe die bevalt. Onze dochter vindt het namelijk fijn om te bewegen (lopend op de arm of in de kinderwagen). Stil liggen vindt ze niet zo lekker en dan huilt ze regelmatig. Het gaat om de schommelstoel of de wipstoel van fisher price. Hieronder even een plaatje met omschrijving :)
    Hoop ervaringen te lezen.

2. FutureMama81

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    Fisher Price Precious Planet Cradle swing: 161 euro

-6 snelheden instelbaar
    -2 schommelrichtingen (stoeltje is te draaien). Zijwaarts en heen/terug
    -Mobiel dat wegklapbaar is met 3 zachte beestjes
    -diverse melodieën en natuurgeluiden (totaal 14)
    -Zachte, kleurrijke hoofdsteun
    -Rugleuning in 2 standen verstelbaar
    -3 punts gordel
    -Maximaalgewicht ca. 9 kilo
    -Werkt op 4 D batterijen (niet inbegrepen)

3. FutureMama81

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    Fisher Price Precious Planet Bouncer de luxe: 89 euro

Wipstoeltje met rustgevende trillingen en een interactief speelgoedboog met een betoverende sneeuwfestijn en een dansende ijsbeer en dobberende pinguïn om baby tot rust te brengen en te vermaken en is tevens verwijderbaar.

Het stoeltje heeft verschillende melodietjes, geluidjes en lichtjes.
    Vanaf de geboorte.

4. FutureMama81

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    De wipstoel heeft trillingen dus dat lijkt denk ik het meest op wandelen/lopen?? Ik vind het lastig kiezen. Ook iemand die weet of de schommel geschikt is voor kleine baby's? Onze dochter is nu 6 weken.

5. FutureMama81

Jun 7, 2009
    1,326
    0
    0
    Ow en mocht iemand nog een tip hebben voor een andere wipstoel/schommelstoel hoor ik dat graag :)

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Wij hebben deze en die beviel super. De trilstand hebben wij nooit gebruikt.
    Het voordeel vond ik dat deze 2 in1 was ( stil kunnen staan en schommelen)
    Fisher-Price - Baby Gear - Wipstoeltjes

7. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Mijn zoontje had een schommelstoel van fisher price.
    Toen hij echt nog klein was (tot en met 4 maanden zoiets) vond hij het heeeeerlijk! Maar we waren een keer op bezoek bij vrienden en toen heeft hij ook zo'n 1,5 tot 2 uur non-stop in zo'n tril-wipstoeltje gezeten.

Allebei een succes dus!

Nu heb ik een grotere die ook trilt (zoiets als Tessa hierboven ook laat zien), maar hij wil helemaal niet meer in de stoel :( Maar in deze kan hij tot een jaar of 3 dus dat komt wel weer denk ik :p

8. Ik heb die grote, maar dan in rainforest dessin. Jason is er dol op, echt een geweldig ding.

9. Chickiedenise

Chickiedenise Niet meer actief

HOII:D

Ik heb de schommelstoel en de wipstoel van fisherprice..
    Echt geweldig !! zo'n goeie uitvinding hihi.

Op de wipstoel zit een watervalletje en dat vindt ze helemaal geweldig om naar te kijken en de speeltjes die er aan zitten daar is ze echt zoet mee. Ze blijft het leuk vinden !

De Cradle swing van rainforest/ schommelstoel heb ik ook veel profijt van gehad..het is allemaal zo boeiend om naar te kijken ;)

Heb er echt geen spijt van dat ik het gekocht heb..

10. Lara78

Lara78 Actief lid

Jan 1, 2008
    272
    0
    0
    Ik had voor mijn dochter zo'n tril wipstoeltje met waterval gebeuren (Rainforest Fisher Price) maar ik had achteraf liever een gewoon saai wipstoeltje gehad met een speelboog erover. Door alle lichten en geluiden krijgt zo'n kleintje naar mijn mening veel teveel prikkels! En dat trillen... tja, ik merkte niet echt dat ze dat lekker/prettig vond dus dat liet ik uiteindelijk ook maar uit....

11. o en trouwens, hij ging erin toen hij 5 weken was dat ging prima.. bij die schommel kan je alles wegklappen dan krijgen ze ook niet echt meer prikkels dan normaal gesproken. Op marktplaats worden veel schommels nog verkocht scheelt een hoop geld :) echt de moeite waard :)

12. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Mijn 2 meiden hebben wat afgetrild in het Fischer Price wipstoeltje :D Ze vonden het allebei heerlijk!Wat ik wel een nadeel van dat wipstoeltje vind is dat hij niet in standen te zetten is. Niet verstelbaar bedoel ik. En als ze wat groter zijn willen ze graag wat rechterop en dat gaat dan niet. Ook hingen mijn kinderen er soms volledig ondersteboven naast, omdat ze omhoog kwamen en er dan naast 'vielen' /'hingen'. Heel eng. Hij was versleten, dus voor baby 3 komt er een wat minder sjieke denk ik, die ik wel omhoog en omlaag kan zetten...

Maar die trilstand he... idd veel handiger dan maar rond blijven sjouwen ;)

Liefs Elea

13. linnie83

linnie83 VIP lid

Dec 20, 2007
    5,436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker

Share This Page