1. Een voedingskussen met bolletjes of synthetische (dekbed)inhoud? Ik vind het kussen van Fair and Cute geweldig mooi (met bolletjes), maar die is 80 euro. Hema is stukken goedkoper, maar ik lees niet al te enthousiaste ervaringen daarover.. We gaan 'm puur gebruiken voor het voeden. 2. De baby komt rond 15 oktober en met de temperatuur kan het dan twee kanten op. We hebben nu een lakentje met een vrij dun dekentje van Little Dutch (wel met een fleece laagje). Deze combi lijkt mij niet warm genoeg, wat denken jullie? 3. Ik ben benieuwd naar ervaringen met de grote swaddles van Aden & Anais. Kunnen deze vanaf het prille begin gebruikt worden? Op welke momenten gebruik je ze? Is het alleen voor onrustige baby's? 4. Vanaf wanneer gebruiken jullie de box? Is deze nodig? We hebben 'm liever niet i.v.m. ruimtegebrek. 5. Vanaf wanneer kan de baby in een wipper? Zijn er wippers die je vanaf het begin kunt gebruiken? 6. Ervaringen met de flessenwarmer van Avent? Twijfel zooo of we deze moeten aanschaffen! Thanks alvast voor jullie antwoorden!!
Ik heb een voedingskussen van formfix en deze is ook met bolletjes, ik vind hem super bevallen en mij leek eentje met bolletjes ook fijner Deze koste mij 55 euro inclusief hoes naar keuze en gebruik hem nu ook al om mee te slapen. Dekentje zou ik er één bij halen, één is wel wat weinig mocht je hem een keer moeten wassen heb je niks.
1. Wij hebben een delta baby voedingskussen en is met bolletjes. Deze kun je mooi vormen vind ik in tegenstelling van een kussen zonder bolletjes. Dit kussen is 45,95 en in de aanbieding soms tussen de 35 en 40 euro 2. Eventueel een extra dekentje er onder doen zou kunnen. 3. Geen idee, wij hebben een Pacco gebruikt voor onze zoon. Hij maaide erg veel met zijn armpjes. 4. Ik heb hem vanaf het begin gebruikt met de reiswieg erin, zo kon hij daar lekker slapen. 5. Wij hebben een Nuna leaf en van kleins af aan ligt hij er al in. 6. Wij hebben 1 van ISI kan ook in de auto. Toch vind ik het erg lang duren, voordat het warm is. Pannetje water of magnetron is sneller. Al mag bv niet in de magnetron.
Wij hebben de box vanaf het begin gebruikt en nu zit de kleine (1jaar) er nog steeds regelmatig in. Soms wel even handig om m'n handen vrij te hebben Ik weet niet meer precies vanaf wanneer we hem in de wipper hebben gezet, een week of 4 ofzo. Maar volgens mij kan dat wel wat eerder. We hebben hem iig wel in de eerste week al in de doomoo gelegd, ideaal!!
Goedemorgen! Ik heb het voedingskussen van fair & cute, en ik slaap er nu mee...omdat ik last van m'n bekken heb ( nog niet erg gelukkig) lig ik zeg maar " pannetje pannetje " met het kussen, heerlijk! De grote swaddles van aiden anais kun je inderdaad vanaf het allereerste begin gebruiken, zowel als omslagdoek, of om af te drogen en eventueel om in te bakeren Box ik heb nooit zonder gekund! Zo af en toe moet de vaatwasser ook leeg, stofzuigen en andere werkzaamheden waar we zo dol op zijn...al is het maar dat je even naar het toilet kunt en je baby even neer kan leggen.... Mijn oudste vond het heerlijk de box! Die heeft er tot een jaar of 2 in gezeten, zat dan echt elke ochtend gewoon 3 kwartier in haar eigen wereldje te spelen...de jongste was de box snel zat, met een maand of 9 wilde die er echt niet meer in ( best lastig als je dan moet plassen en je moet continu dat met publiek doen) Wippers zijn er idd vanaf de geboorte, Superhandig ook....als wij gingen eten, zette ik de wipper op tafel erbij zo konden wij rustig eten en voelde ons kleine moppie zich niet alleen dus win win.... Wij hadden de flessenwarmer van avent...prima ding niks mis mee, was breed genoeg om ook een potje in op te warmen als ik eens op visite was nam ik t ding gewoon mee zodat ik daar de boel in kon opwarmen... Ik heb van baby's only een dikker dekentje voor in de wieg en ook 1 voor ledikant , als het dan nog te fris is kan ik ons moppie ook nog een slaapzakje aandoen Succes met je keuzes!
1. Een voedingskussen met bolletjes of synthetische (dekbed)inhoud? Ik vind het kussen van Fair and Cute geweldig mooi (met bolletjes), maar die is 80 euro. Hema is stukken goedkoper, maar ik lees niet al te enthousiaste ervaringen daarover.. We gaan 'm puur gebruiken voor het voeden. ik heb die van bij de prenatal met bolletjes, ik zie op de website dat ze die hebben voor 47euro maar volgens mij geven hun regelmatig kortingen/acties. Het was mijn beste vriend tijdens de zwangerschap en nu gebruik ik hem nog dagelijks, heel handig als je baby gaat leren zitten en de eerste 2 maanden had ik hem ook in de box liggen want dat zag er wat knusser uit, nu vind dylan de sterretjes op het kussen zeer interessant 2. De baby komt rond 15 oktober en met de temperatuur kan het dan twee kanten op. We hebben nu een lakentje met een vrij dun dekentje van Little Dutch (wel met een fleece laagje). Deze combi lijkt mij niet warm genoeg, wat denken jullie? geen idee,... Hier in januari geboren, in het begin sliep hij snachts in de wieg tussen mij en de verwarming in, ik wikkelde hem in in een babybadhanddoek, een lekkere zachte en deed een dik deken over hem heen maar toen bleef hij ook nog netjes stil liggen. 3. Ik ben benieuwd naar ervaringen met de grote swaddles van Aden & Anais. Kunnen deze vanaf het prille begin gebruikt worden? Op welke momenten gebruik je ze? Is het alleen voor onrustige baby's? sorry geen idee, ik ken het niet 4. Vanaf wanneer gebruiken jullie de box? Is deze nodig? We hebben 'm liever niet i.v.m. ruimtegebrek. hier gebruikten we de box vanaf de eerste dag, hij sliep er overdag in, lekker dicht bij ons en daardoor kan hij nu ook goed slapen met geluiden om zich heen 5. Vanaf wanneer kan de baby in een wipper? Zijn er wippers die je vanaf het begin kunt gebruiken? ik denk dat je de meeste vanaf de eerste dag kan gebruiken maar vanaf 2 maanden begint het leuker te worden 6. Ervaringen met de flessenwarmer van Avent? Twijfel zooo of we deze moeten aanschaffen! magnetron, gemakkelijk en snel Thanks alvast voor jullie antwoorden!!
1. Voedingskussen is best persoonlijk. Ik heb vriendinnen die zweren bij het hema kussen, ik vond hem persoonlijk niet zo fijn. Ik heb de Doomoo, met bolletjes, en slaap er nu weer mee. 2. Dekentje zou ik er inderdaad sowieso twee van kopen, koop de ene dan iets dikker. Het ligt ook aan je kindje, de temperatuur van je huis e.d. Mijn dochter kon zichzelf moeilijk warm houden dus ik had een vrij dik dekentje nodig plus kruiken (in september). 3. Kan idd echt vanaf de eerste dag. 4. Ik heb de box echt vanaf dag 1 gebruikt. Dochter lag er lekker beschut in, mobiel er boven. Kon zo prima eventjes liggen terwijl ik iets anders deed. Ze lag daar toch wat fijner dan los op de bank, en altijd in een wipper gaat ook niet. Ze is nu bijna 1 en zit er dagelijks toch nog wel een tijdje in, als ik de vloer moet dweilen, naar de wc moet oid. Voor mij is de box onmisbaar. 5. Wipper hebben wij vanaf het begin gebruikt, wel met een extra verkleiningskussen (chicco). In sommige wippers zitten ze zo raar dat het me niet zo goed lijkt vanaf het begin, maar in principe zou het moeten kunnen. 6. Wij hebben de flessenwarmer veel gebruikt. Het gaat inderdaad niet zo heel snel maar de melk wordt wel gelijkmatig opgewarmd. En later veel gebruikt voor potjes.
My Breast Friend beviel hier prima. 2 Dekens heb je in het begin wel nodig. Doe er een goedkopere onder. Vanaf het begin neergezet. De eerste 2-3 weken gebruik je hem niet veel, maar wel handig om de baby even veilig weg te kunnen leggen. Daarna heb je hem echt wel nodig, hoor! Prima ding.
1. Een voedingskussen met bolletjes of synthetische (dekbed)inhoud? I Met bolletjes en die je goed kan vervormen, dat is het makkelijkst om in verschillende houdingen te voeden. 2. De baby komt rond 15 oktober en met de temperatuur kan het dan twee kanten op. We hebben nu een lakentje met een vrij dun dekentje van Little Dutch (wel met een fleece laagje). Deze combi lijkt mij niet warm genoeg, wat denken jullie? Rompertjes met lange mouwen. Moet altijd de eerste dagen, ook al is het warm. En denk niet dat het dan warm genoeg is om met korte mouwen rond te lopen. Baby moet altijd 1 laagje meer dan jezelf aanhebben, dus als jij met een t-shirt met korte mouwen en een truitje in huis loopt, dan moet hij lange mouwen en een truitje. 3. Ik ben benieuwd naar ervaringen met de grote swaddles van Aden & Anais. Kunnen deze vanaf het prille begin gebruikt worden? Op welke momenten gebruik je ze? Is het alleen voor onrustige baby's? 4. Vanaf wanneer gebruiken jullie de box? Is deze nodig? We hebben 'm liever niet i.v.m. ruimtegebrek. Is niet nodig maar wel heeeeeel handig. Wij gebruikten hem vanaf het begin, vanaf dag 1. 5. Vanaf wanneer kan de baby in een wipper? Zijn er wippers die je vanaf het begin kunt gebruiken? Ja, er zijn er genoeg, zoals de Lil' Laugh and Learn van Fisher Price. 6. Ervaringen met de flessenwarmer van Avent? Twijfel zooo of we deze moeten aanschaffen! Ik zou het echt niet doen. Ik heb er eentje en eerlijk die heb ik maar 2 maand gebruikt en doe nu alles met de magnetron, veel makkelijker. Staat nu maar gewoon in de kast stof te vergaren.... Thanks alvast voor jullie antwoorden!!
1. Een voedingskussen met bolletjes of synthetische (dekbed)inhoud? Ik vind het kussen van Fair and Cute geweldig mooi (met bolletjes), maar die is 80 euro. Hema is stukken goedkoper, maar ik lees niet al te enthousiaste ervaringen daarover.. We gaan 'm puur gebruiken voor het voeden. Ik heb gewoon die van de Hema, prima ding... 2. De baby komt rond 15 oktober en met de temperatuur kan het dan twee kanten op. We hebben nu een lakentje met een vrij dun dekentje van Little Dutch (wel met een fleece laagje). Deze combi lijkt mij niet warm genoeg, wat denken jullie? Ik haal voor onze winterbaby wel een extra dekentje bij, wij hebben een oud en koud huis... 3. Ik ben benieuwd naar ervaringen met de grote swaddles van Aden & Anais. Kunnen deze vanaf het prille begin gebruikt worden? Op welke momenten gebruik je ze? Is het alleen voor onrustige baby's? Geen ervaring mee 4. Vanaf wanneer gebruiken jullie de box? Is deze nodig? We hebben 'm liever niet i.v.m. ruimtegebrek. Vanaf het begin, eerst sliep ze gewoon in de reiswieg die inde box stond 5. Vanaf wanneer kan de baby in een wipper? Zijn er wippers die je vanaf het begin kunt gebruiken? Niet aangeschaft en niet gemist 6. Ervaringen met de flessenwarmer van Avent? Twijfel zooo of we deze moeten aanschaffen! Ik had flessenwarmer van prenatal, werkte ook prima. Heb hem alleen gebruikt voor opwarmen borstvoeding en op vakantie voor potjes bij gebrek aan magnetron.. Thanks alvast voor jullie antwoorden!![/QUOTE]
1. Ik ben tevreden met het hema voedingskussen, maar eigenlijk alleen tijdens de zwangerschap en daarna een weekje of zo gebruikt, de baby zelf vasthouden tijdens het voeden is echt niet zo zwaar of ingewikkeld. Dus ik zou er geen 80 euro aan uitgeven. Kan je altijd nog later doen mocht je het toch handig vinden. 2. Een baby heeft maar heel weinig nodig qua warmte. je hebt kruiken nodig en verder een lakentje en 1 dekentje, fleece zou ik niet doen, wordt al snel te warm, beter 100% wol of katoen (dat reguleert de warmte beter) (wij hadden en december kindje en het was behoorlijk koud toen) 3. Ik zou het niet doen als het niet nodig is. Je kan daar altijd nog voor kiezen. 4. Een box is echt onmisbaar, al vanaf het begin gebruikt en zo zie ik het ook veel om me heen. Eerst om beneden te slapen en daarna om in te spelen. Verbouwen die kamer, je kan niet anders. 5. Wij hebben onze baby vanaf ongeveer 1 mnd in de wipper gezet. net na de geboorte lijkt me niet handig, dan zakken ze nog zo in die kleintjes. Wij hebben een koelstra, prima, niet te duur en tevreden over, kan je ook vrij plat maken. 6. Wij hebben de Avent flessenwarmer, vinden we wel handig. Met name voor opwarmen van potjes of moeder melk uit de vriezer. De moedermelk mag niet koken nl, en au bain marie is zo'n gedoe. Gebruiken de flessenwarmer nu 8 maanden verder nog regelmatig dus.