Hallo dames, Even een vraagje. Misschien plaats ik het topic verkeerd, maar ik heb eigenlijk ervaring nodig en niet zozeer een kind gerelateerde vraag. De Ikea peuterbedjes zijn 70x160. Nu heb ik in haar ledikant altijd een aerosleep dekmatras gehad. En dat bevalt super goed. Niet alleen vanwege de veiligheid maar ook als ze spuugt ofzo, het is zo gewassen. Is er iemand die een 70x150 aerosleep matje toch op een ikea matras/bedje heeft? En hoe bevalt dat? Of zijn er mensen die een top matrasje van de ikea hebben? Zijn die matrasjes ademend? Het ziet er zo massief en zweterig uit op de website. Maar goed, dat moet je natuurlijk voelen en zien bij ikea zelf. Dat snap ik ook wel. Maar ben even benieuwd naar ervaringen.... Thanks alvast!
Ik heb toen milan kleiner was gewoon de aerosleep 60x120 in het midden van het bed onder een gewoon hoeslaken gelegd. Bleef gewoon goed liggen en heb je het grootste deel van je matras beschermd. Ook handig bij zindelijk worden! Overigens hebben we twee Ikea junior matrassen. Zijn er tevreden over. Die zijn de jongste vindt ik zelf beter die is wat dikker. Deze vind ik fijn:VYSSA VINKA Matras voor juniorbed - IKEA
Juist omdat ik op het peutbedje ook aerosleep wilde hebben we geen Ikea bedje, heb van alles nagekeken en gevraagd, maar het past echt niet. Uiteindelijk een ombouw op mp gekocht.
Ja, dat is inderdaad ook een optie! Dan hoef ik niet meteen een nieuwe te kopen. Die dingen zijn 80 euro. Ik heb inderdaad ook zo'n matras op het oog. Fijn om te horen dat die bevalt. Bedankt voor je reactie!