ikea bed

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Alita, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Hoe is de kwaliteit van dit ikea bedje......ben aan het denken om deze voor onze oudste dochter te kopen....

2. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik ben ook wel benieuwd!

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.078
    3.866
    113
    Ik heb dat bedje, zit nog prima in elkaar, ze slaapt er bijna 2 jaar in.

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wij hebben er nu een paar maandjes ervaring mee, dus niet zoveel, maar het zit volgens mij prima in elkaar!
    En mijn dochter springt regelmatig op bed dus... :p

Wij hebben de zwarte trouwens!

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Is een prima bed, dochter heeft hem al een jaar.
    Ik zit er weleens op en dat overleeft het bed ook en mijn moeder heeft er 4 dagen in geslapen op de grote stand.

Enige nadeel is dat het hoofdeind hard is, wij hebben er een kussen in gemaakt en vanaf dat moment slaapt dochter er heerlijk in.

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Prima bed! Hij staat hier ook, heb er al eens samen met dochter ingeslapen toen ze ziek was

7. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hier nu 4 maanden in gebruik en tot nu toe geen klachten! Hij zit nog helemaal goed in elkaar, ze springt er op en ook ik zit er elke avond op en dat overleefd het bed zelfs! Ik heb de zwarte! (nou ja mijn dochter dan he?)

8. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Wat een mooi bedje zeg! Ben er helemaal verliefd op. Anoeska slaapt nu nog in haar omgebouwde baby ledikant. Maar als ze echt toe is aan een echte grote meidenbed dan staat deze op nr 1!

9. Alita

Alita Niet meer actief

@Pluys ja he!! Ik vindt het ook een heeeel mooi bedje! En het fijne is dat je m in het begin kleiner kan laten en naderhand groter kan maken (meegroeibedje) mijn dochter is zo gehecht aan heet ledikantje dat ik dit fijner vindt voor haar..

Maar iedereen is erg tevreden over dit bedje...nou deze gaat het worden!!
    Maar nog een vraagje...het matras wat erbij hoort is dat wat? Ja veel andere keus heb ik natuurlijk niet he...

10. Alita

Alita Niet meer actief

Over het springen...doet ze dus nu in het ledikantje....ooeeeh ik ben aan het wachten tot deze een keer krak zegt...dus het is fijn als deze springbestand is hahaha

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn nichtje had dit bedje ook. Nogal een wilde dus ik denk dat het wel springbestand is :D.

Wij hebben een ander bed van Ikea, maar wel met een matras van Ikea (maar ze hebben best veel: gewoon allemaal even proberen ;)). Is prima.

Wel een nadeel van Ikea peuterbedjes (ik weet niet of dat ding ook een peuterbed is): het formaat is ikea-only. Dus je kunt ook alleen daar beddegoed voor het matras halen. Bij Ikea hebben ze geen moltons, wel een soort dekmatrasje. Wij hebben dus een moltonlaken op M's bed liggen.

12. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    ik heb een ander peuterbed van IKEA, met van die schaapjes bij het hoofdeinde. Ik of mijn man hebben daar heel vaak in gelegen samen met de kleine. Mijn man zelfs dagen geslapen langs hem (vraag me niet hoe het past want die is niet verstelbaar) en me man weegt 90 kg. En het bed kraakt of piept niet eens XD het is ijzersterk

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Mijn dochter heeft het bedje ook.
    Ze springt er veel op en ik kruip wel eens bij haar om te knuffelen.
    Prima kwaliteit hoor.

14. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Wij hebben dit bedje nu een maand of 4 voor mijn dochtertje (zie fotoalbum van de kinderkamers), ontzettend leuk bedje en hele goeie kwaliteit/prijsverhouding!

We hebben 'm in het formaat van het peuterbedje nu staan, het dekje voor het matras en de hoeslaken heb ik ook bij Ikea gekocht. Maar om met het dekbed en de debedhoes niet vast te zitten aan de afwijkende Ikea-maat hebben we die in 1-persoons gekocht. Aan het voeteneinde een stukkie instoppen, gaat prima.

15. Alita

Alita Niet meer actief

leuke kamer natas!
    Ja het dekbed hebben we al gekocht....

Iemand zei van dat bed met de schaapjes...die vondt ik ook wel leuk...!

16. Alita

Alita Niet meer actief

Nou fijn om te lezen dat het idg springbestand is hahaha...moet wel met die oudste van mij!

Deel Deze Pagina