Hoe is de kwaliteit van dit ikea bedje......ben aan het denken om deze voor onze oudste dochter te kopen....
Wij hebben er nu een paar maandjes ervaring mee, dus niet zoveel, maar het zit volgens mij prima in elkaar! En mijn dochter springt regelmatig op bed dus... Wij hebben de zwarte trouwens!
Is een prima bed, dochter heeft hem al een jaar. Ik zit er weleens op en dat overleeft het bed ook en mijn moeder heeft er 4 dagen in geslapen op de grote stand. Enige nadeel is dat het hoofdeind hard is, wij hebben er een kussen in gemaakt en vanaf dat moment slaapt dochter er heerlijk in.
Hier nu 4 maanden in gebruik en tot nu toe geen klachten! Hij zit nog helemaal goed in elkaar, ze springt er op en ook ik zit er elke avond op en dat overleefd het bed zelfs! Ik heb de zwarte! (nou ja mijn dochter dan he?)
Wat een mooi bedje zeg! Ben er helemaal verliefd op. Anoeska slaapt nu nog in haar omgebouwde baby ledikant. Maar als ze echt toe is aan een echte grote meidenbed dan staat deze op nr 1!
@Pluys ja he!! Ik vindt het ook een heeeel mooi bedje! En het fijne is dat je m in het begin kleiner kan laten en naderhand groter kan maken (meegroeibedje) mijn dochter is zo gehecht aan heet ledikantje dat ik dit fijner vindt voor haar.. Maar iedereen is erg tevreden over dit bedje...nou deze gaat het worden!! Maar nog een vraagje...het matras wat erbij hoort is dat wat? Ja veel andere keus heb ik natuurlijk niet he...
Over het springen...doet ze dus nu in het ledikantje....ooeeeh ik ben aan het wachten tot deze een keer krak zegt...dus het is fijn als deze springbestand is hahaha
Mijn nichtje had dit bedje ook. Nogal een wilde dus ik denk dat het wel springbestand is . Wij hebben een ander bed van Ikea, maar wel met een matras van Ikea (maar ze hebben best veel: gewoon allemaal even proberen ). Is prima. Wel een nadeel van Ikea peuterbedjes (ik weet niet of dat ding ook een peuterbed is): het formaat is ikea-only. Dus je kunt ook alleen daar beddegoed voor het matras halen. Bij Ikea hebben ze geen moltons, wel een soort dekmatrasje. Wij hebben dus een moltonlaken op M's bed liggen.
ik heb een ander peuterbed van IKEA, met van die schaapjes bij het hoofdeinde. Ik of mijn man hebben daar heel vaak in gelegen samen met de kleine. Mijn man zelfs dagen geslapen langs hem (vraag me niet hoe het past want die is niet verstelbaar) en me man weegt 90 kg. En het bed kraakt of piept niet eens XD het is ijzersterk
Mijn dochter heeft het bedje ook. Ze springt er veel op en ik kruip wel eens bij haar om te knuffelen. Prima kwaliteit hoor.
Wij hebben dit bedje nu een maand of 4 voor mijn dochtertje (zie fotoalbum van de kinderkamers), ontzettend leuk bedje en hele goeie kwaliteit/prijsverhouding! We hebben 'm in het formaat van het peuterbedje nu staan, het dekje voor het matras en de hoeslaken heb ik ook bij Ikea gekocht. Maar om met het dekbed en de debedhoes niet vast te zitten aan de afwijkende Ikea-maat hebben we die in 1-persoons gekocht. Aan het voeteneinde een stukkie instoppen, gaat prima.
leuke kamer natas! Ja het dekbed hebben we al gekocht.... Iemand zei van dat bed met de schaapjes...die vondt ik ook wel leuk...!