Wat voor posters, foto's, platen, tekeningen enz hebben jullie aan de muur? Weet trouwens iemand of er platen van woezel en pip te koop zijn voor aan de muur?
Wat gaaf joh...had dit ergens op internet gezien maar kon het niet meer terug vinden. Waar heb je dit gekocht?
Nee, ik had het ook op internet gezien, maar dat was geloof ik een of ander duur ding, dus we hebben het zelf nageknutseld.
Ik heb allerlei kaarten van badeendjes in lijstjes gedaan en boven de commode gehangen (zie mijn album). Vond ze erg grappig Groetjes Rosa
Wat n leuke ideetjes Ik heb nog niks hangen. De muren zijn zelfs nog niet behangen/geschildert Maar zodra t kan maak ik zelf een aantal bij passende tekeningen. Ik denk dat ik iig n muur schildering maak. En wat kleine dingetjes in lijstjes doe....alhoewel mij kennende worden dat weer grotere dan dat ik nu in mn hoofd heb...maarja Vind dat hekje met die schaapjes enzo erg leuk. Maar ik denk dan ook aan n schaap/lammetjes thema...waarom? Zou t NIET weten...
Ja, leuk zijn ze he, van de ikea, wij hebben ze laatst ook gekocht. Leuk zijn ze he, Ik moet ze alleen nog in lijsten en ophangen. Maar eerst nog de muren verven . Dat hekje vind ik trouwens ook een super leuk idee!
ik ga een grote muurschildering van een schaapje aan de muur laten maken denk ik weet nog niet we gaan wel het schaapje als thema doen
Mijn vader heeft het geboorte-bord van nijntje (dat je kunt huren bij de prenatal) nagemaakt met lichtjes er achter en dat prijkt nu op de muur in Thomas' kamertje! Met een oranje shirtje aan omdat de kleuren van de accesoires van de babykamer oranje en groen (lime) zijn. Het is super mooi geworden! Ook hangt er een lime groen lampje in de vorm van een kever aan de muur (ikea) en heeft mijn moeder van doorzichtige stof een soort zakjes gemaakt (horizontaal naast elkaar) waar allemaal knuffeltjes/speeltjes in kunnen.
Daar ga ik ook voor... Heb ik al vanaf het begin in mijn hoofd zitten...don't know why...LOL Kom dan wel van het platteland maar of dat er mee te maken heeft.
De oma van m'n man schildert veel en ze had nog een aquarel van hem als klein kind met een rammelaar op het strand. Deze hebben wij aan de muur gehangen boven de commode.
Wendyp; dat ziet er mooi uit zeg! Leuk idee ook om zo'n geverfd vlak te maken en daar dan de commodeplanken tegen te hangen... Brengt mij ook weer op ideeen.
Hihi.. das behang... Dat bruine is ook behang, dus we hebben een strook afgeknipt en dat op de creme muur geplakt.
Hihi, da's ook een idee . Ik heb een twee wanden bruin geverfd, dus zou natuurlijk van dat bruin ook nog een vlak kunnen maken. Het idee staat iig genoteerd .
Ik heb de letters van de naam van mijn dochtertje uit 1,5 cm dikke mdf plaat gezaagd deze wit geverfd en op het behang geplakt. Ik vind het erg leuk geworden. Op de achtergrond van mijn site zie je ze hangen boven het bedje
Onze babykamer wordt rood met zilver/grijs. Ik heb m'n zoontje van 3 op een canvas doek met rode verf laten verven en daar zilver glitters over laten strooien. Erg leuk geworden al zeg ik het zelf.